وی افزود: چند شب پیش متهم در محله کیکاور شهرستان رباط کریم اقدام به متلک گویی و ایجاد مزاحمت برای خانم متاهلی کرد و به دنبال این موضوع این خانم ماجرا را برای همسر خود تعریف کرد و در ادامه نیز همسر شاکیه جزئیات واقعه را برای عموی خود تشریح کرد.
سرهنگ سرپناه تصریح کرد: حوالی ساعت ۲۴ بامداد شب گذشته، عموی همسر شاکیه برای تلافی و به اصطلاح تنبیه فرد مزاحم پس از شناسایی مخفیگاه متهم، با یک قبضه سلاح گرم «وینچستر» به سراغ وی رفته و خودسرانه تصمیم به مجازاتش می‌کند.
وی افزود: در پی این درگیری دو نفر از همراهان متهم اصلی پرونده به ضرب شلیک گلوله فرد مسلح مجروح می‌شوند و در ادامه متهم نیز متواری می‌شود.
معاون اجتماعی فرماندهی غرب استان تهران اظهار کرد: پس از وقوع این حادثه ماموران انتظامی شهرستان رباط کریم به محل مرود نظر اعزام شدند و بلافاصله ضارب دستگیر شد.
سرهنگ سرپناه با بیان اینکه اراذل و اوباش حتی پس از آزادی از زندان نیز به صورت مرتب تحت رصد پلیس هستند، بیان کرد: بایستی این افراد رفتار خود را اصلاح کنند چرا که در غیر این صورت به سرعت در دام قانون گرفتار خواهند شد.
وی خطاب به شهروندان گفت: در صورت وقوع هر گونه مشکل، ایجاد مزاحمت، سرقت، نزاع و درگیری و ... بایستی با سامانه ۱۱۰ تماس برقرار کرده و مراتب را برای بررسی تخصصی به پلیس گزارش دهند.
معاون اجتماعی فرماندهی غرب استان تهران تاکید کرد: شهروندان بایستی هنجارهای قانونی را رعایت کنند و در صورت وقوع هرگونه اتفاقی با گزارش به نیروی انتظامی، اجازه دهند تا به صورت قانونی و قاطع به حق و حقوقشان رسیدگی شود و پس از انجام خودسرانه اعمالشان این چنین دچار مشکل نشوند.

باشگاه خبرنگاران