«سامو بندری» به تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا سبط‌ احمدی و کارگردانی ابراهیم فروزش در بندر بوشهر، تصویربرداری شده و به تولید رسیده است. همچنین اصغر عبداللهی نویسندگی این سریال را برعهده داشته است.

در خلاصه این داستان آمده: سامو تنها پسر ناخدا صبور، نوجوان بندری، باهوش، پر شر و شور و ماجراجوست. او درگیر اتفاق‏‌هایی پیچیده و عجیب می‏ شود و خانواده و دوستانش هم درگیر ماجراهای خودش می‏ کند. نیت او در هر ماجرا پاک و صادقانه است، اما ناخواسته باعث بر هم زدن آن بندر کوچک می‏ شود و برای خودش و اطرافیانش دردسر ایجاد می کند...

«سامو بندری» متعلق به فضای بوشهر است و قصه آن با فضای جنوب همخوانی دارد و بر همین اساس جمعی از افراد حاضر در این مجموعه از بازیگران خوب بوشهری هستند.

حسن پورشیرازی، مائده طهماسبی، علی اوسیوند، مهدی فقیه، آریاوا رستمی، کورش زنگویی، ناهید ثناگو، مرتضی نوری فیروزی، لیلا دمان، عباس باکو، خلیل چراغ زاده، محمد گتوتی زاده، اسماعیل عاشوری، حدیث سیرجانیان، سید رضا حسینی، مهدی عبدی، عبدالکریم محمودنیا، یوسف فهمیده، سید احمد صداقتبخشی و ... در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

سریال «شاه رگ» ساخته سید جلال اشکذری قرار است ایام ماه محرم روی آنتن شبکه دو برود. این سریال که تهیه کنندگی آن برعهده محمدرضا شفیعی است، در ۳۰ قسمت تولید می‌شود و به روایتِ داستانی از کریم لک زاده که در دهه ۶۰ سپری می‌شود، می‌پردازد.

در سریال «شاه رگ» بازیگرانی چون: نیما رئیسی، عباس غزالی، مهدی سلوکی، سیروس گرجستانی، آزاده زارعی، امید روحانی، شادی کرم رودی، افسانه کمالی، عطا عمرانی، مژگان اخلاقی، حلیمه سعیدی و فریده سپاه منصور نقش آفرینی می‌کنند.

در خلاصه داستان «شاه رگ» آمده است: در سال‌های نا آرام پس ازانقلاب در سال ۶۰، گروه ویژه‌ای برای یک عملیات بزرگ فراخوانده شدند. این گروه مسئولیت بزرگی بر عهده دارند؛ چرا که عقربه‌های چندین بمب در تهران در حال حرکت است...

فصل سوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان در مرحله تدوین است.فصل اول به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فصل دوم به کارگردانی علیرضا بذرافشان سال گذشته روی آنتن شبکه دو رفتند.

این سریال به اتفاقات دوران نوجوانی دو شخصیت اصلی قصه یعنی هاشم و سهراب اختصاص دارد که ایفای نقش آن‌ها در این فصل به عهده دارا حیایی و کیسان دیباج است.

«از سرنوشت» در ۵۰ قسمت به قلم محمدمهدی سلطانی، روح‌الله صدیق و سارا خسروآبادی نگاشته شده و پاییز امسال روی آنتن می رود.

این سریال کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو که در سه فصل تولید شده است. داستان آن از رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه پرورشگاهی آغاز می‌شود. آن‌ها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. آن‌ها آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند و فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت اتفاقات این سریال قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران