رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 498333

هراز و چالوس یکطرفه شد

ساعت24-رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از یکطرفه‌ شدن محورهای هراز و چالوس برای افزایش سرعت بازگشت مسافران شمال کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی دراین‌باره گفت: با توجه به حجم بالای سفر به استان‌های شمالی کشور در روزهای گذشته و پایان تعطیلات چند روزه شاهد حجم بالای تردد برای بازگشت مسافران هستیم و به همین دلیل نیز ترافیکی پرحجم و در مقاطعی سنگین در بعضی از محورها گزارش شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا و با هدف افزایش سرعت تخلیه بارترافیکی در محورهای شمالی تصمیم به یک طرفه شدن دو محور هراز و چالوس گرفته شد و بر این اساس مسیر جنوب به شمال محور کرج -چالوس از محدوده شهرستانک تا مرزن‌آباد از ساعت 7:30 صبح امروز مسدود شد و ساعاتی بعد نیز تردد از مرزن آباد به سمت جنوب به صورت یکطرفه در این محور انجام شد که این محدودیت تردد همچنان ادامه دارد.

رییس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد:‌ همچنین در محور هراز نیز با اتخاذ تصمیمی مشابه از ساعت 12 امروز تردد از رودهن به سمت شمال ممنوع شده و از ساعت 15 امروز تردد در مسیر شمال به جنوب این محور به صورت یکطرفه انجام خواهد شد که این وضعیت نیز تا زمان تخلیه بارترافیکی بازگشت مسافران ادامه خواهد داشت.

به گفته رحمانی، در دیگر محورهای شمال کشور تردد به صورت دو طرفه انجام می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها