رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 498421

آغاز ثبت‌نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی از امروز

ساعت24 -متقاضیان ثبت نام در دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی از امروز شنبه ۱۷ خرداد تا ۷ تیر ماه سال جاری برای نام نویسی در این دوره‌ مهلت دارند.

آزمون Ept
دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرده که بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دستورالعمل اجرایی پذیرش بدون آزمون دوره دکتری دانشگاه شهید بهشتی از بین دانش آموختگان و دانشجویان دوره کارشناسی ارشد رشته هایی که اسانی آن در سایت معاونت آموزشی دانشگاه آمده است برای دوره دکتری بدون آزمون سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ دانشجو می پذیرد.

دانش آموختگان و دانشجویان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه های داخل کشور می‌توانند با رعایت مفاد این دستورالعمل در فراخوان دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی شرکت کنند.

بر این اساس، دانش آموختگان و دانشجویان کلیه موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، پیام نور، جامع علمی کاربردی و مدارک دوره های مجازی، نیمه حضوری، غیرحضوری و آموزش محور مجاز به شرکت در فراخوان پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه شهید بهشتی نیستند.

همچنین دانش آموختگان و دانشجویان اتباع خارجی و فارغ التحصیلان دانشگاههای خارج از کشور مجاز به استفاده از مفاد این دستورالعمل برای ورود به دوره دکتری بدون آزمون نیستند.

دانش آموختگان متقاضی دوره فوق نباید بیش از ۲ سال از تاریخ دانش آموختگی مقطع کارشناسی ارشد متقاضی گذشته باشد. حداقل معدل قابل قبول مقطع کارشناسی رشته های علوم پایه و فنی مهندسی ۱۵ و رشته های علوم انسانی و علوم اجتماعی و رفتاری ۱۶ است ۱۶ است.

همچنین حداقل معدل قابل قبول مقطع کارشناسی ارشد ۱۷ اعلام شده است و داوطلبان باید حداکثر شهریور سال ۹۹ فارغ التحصیل شوند.

دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد؛ داوطلبان با سنوات بیش از ۵ نیمسال در دوره کارشناسی ارشد، مجاز به شرکت در فراخوان پذیرش بدون آزمون دکتری این دانشگاه هستند اما نمره مربوطه را کسب نمیکنند.

کسب حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه الزامی است. داوطلبان حائز حداقل ۶۰ امتیاز آموزشی، پژوهشی و مصاحبه به ترتیب امتیاز، اولویت بندی می‌شوند.

متقاضیان ثبت نام در دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی از ۱۷ خرداد تا ۷ تیر ماه سال جاری می توانند در این رشته ها ثبت نام کنند.

منبع:ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها