رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 498595

سرانجام یک روحانی که روی منبر به رهبر انقلاب توهین کرد /روایت روح الله حسینیان از حکم دادگاه ویژه روحانیت

ساعت 24-دادستان سابق ویژه روحانیت تهران ماجرای روحانی را روایت کرده به رهبری توهین کرده بود اما مورد عفو ایشان قرار گرفت.

حجت الاسلام روح الله حسینیان دادستان سابق ویژه روحانیت تهران، خاطره ای را از اولین عفو رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای برای یک منبری می گوید که به حضرت آقا توهین می کرد.

روح الله حسینیان در فیلمی که خبرگزاری مهر منتشر کرده، می گوید: در اوایل رهبری حضرت آیت الله خامنه ای من دادستان ویژه روحانیت تهران بودم. یک فردی دستگیر و محکوم به زندان و خلع لباس شده بود. چند روزی از رهبری ایشان نگذشته بود که از دفتر، آقای حجازی تماس گرفتند و گفتند که رهبری خواستند که این فرد مورد عفو قرار بگیرد ما برای اینکه اطاعت خود را نشان دهیم حکم را اجرا کردیم و به آن فرد ابلاغ کردیم که می تواند لباس روحانیت را بپوشد.

وی ادامه می دهد: بعدها من نامه ای به رهبری نوشتم و توضیح دادم که آن فرد به این ادله محکوم شده بو. اقا فرمودند فلانی من می‌دانم ایشان به چه دلیلی محکوم شده است. این فرد اولین کسی بود که روی منبر به من توهین کردم من هم می خواستم اولین کسی باشد که مورد عفو رهبری در زمان من قرار می گیرد.. آنزمان فهمیدیم ایشان چقدر کریمانه و بزرگوارانه حتی با مخالفین خودشان رفتار می کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها