رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 498830

مشکل واریزیهای سایپا تا یک‌ساعت دیگر حل میشود/ مهلت واریز از امروز به مدت ۴۸ ساعت

ساعت24-در حالی که برخی مشتریان منتخب طرح فروش فوق‌العاده گروه خودروسازی سایپا در واریز وجه دچار مشکل بودند، این خودروساز اعلام کرد که مشکل پیش آمده به دلیل فرآیند مشخص شدن سهمیه نمایندگی‌های این شرکت در محل سکونت مشتریان بوده است و تا یک ساعت آینده این مشکل رفع خواهد شد؛ ضمن اینکه مهلت ۴۸ ساعته واریز از امروز لحاظ خواهد شد.

تعدادی از مشتریانی که در طرح فروش فوق‌العاده این شرکت برنده قرعه‌کشی بودند در واریز وجه دچار مشکل شده بودند و گزینه وازیر وجه برایشان فعال نبود.

ایسنا، موضوع را از گروه سایپا پیگیری کرد و این شرکت در پاسخ به این سوال اعلام کرد که مشکل ایجاد شده به دلیل فرآیند آماده‌سازی و اختصاص فروش خودرو هر مشتری به نمایندگی‌های منطقه محل سکونت مشتریان بوده است. این فرآیند در حال اتمام است وتا حدود یک ساعت آینده این مشکل رفع و گزینه واریز وجه بر روی سایت فروش، فعال خواهد و مشتریان برنده می‌توانند وجه خود را واریز و ثبت‌نام خودروی خود را تکمیل کنند.

ضمن اینکه با توجه به اینکه مهلت واریز وجه ۴۸ ساعت از آغاز زمان ثبت‌نام (ساعت ۱۴ روز یکشنبه) بوده است، آغاز این مهلت از امروز لحاظ خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها