رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 499117

شعبات و نمایندگیهای هایک ویژن در سراسر کشور

رپورتاژ تبلیغی / هایک ویژن (Hikvision) یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است.

هایک ویژن (Hikvision) یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است.تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری (دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته) است. هایک ویژن کار خود را از سال 2001 آغاز کرد و 15 سال گذشته توانسته بخش بزرگی از سهم بازار تجهیزات حفاظتی دنیا را از آن خود کند. خط مشی فعلی هایک ویژن در راستای افزایش کیفیت محصولات و بالابردن کیفیت تولید آنهاست به طوری که امکان دسترسی مشتریان به محصولات کاملا با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب فراهم کند. هایک ویژن همچنین در دو سال اخیر تلاش کرده در بازارهای مرتبط با سیستم های حفاظتی مانند تجهیزات کنترل تردد، حفاظت مستقیم، اعلام حریق و … هم فعالیت خود را گسترش دهد. هایک ویژن محصولات خود را همگام با تکنولوژی روز دنیا تولید می کند. برای مثال کاربران این محصولات در هر جای دنیا که هستند می توانند از طریق انتقال تصویر هایک ویژن به تصاویر سیستم مداربسته خود دسترسی داشته باشند.

می توان گفت هایک ویژن تنها برندی در ایران است که به صورت مشترک در پروژه ها کوچک (خانه ها، واحد های اداری و تجاری کوچک و ) و پروژه های بسیار بزرگ (پالایشگاه ها، کارخانه های بزرگ و ) مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل این موضوع تولید طیف بسیار وسیعی از محصولات با توجه به نیاز مشتریان است. به طوری که محصولات سری اقتصادی هایک ویژن میتوانند با برخی از ارزان قیمت ترین تجهیزات حفاظتی در ایران رقابت کنند و همچنان کیفیت و استانداردهای خود را حفظ کنند. هایک ویژن در ایران دارای نمایندگی رسمی است. نمایندگی اصلی هایک ویژن واقع در تهران و در برخی از شهرهای ایران نیز فعال هستند. پیشنهاد می شود تا این محصولات را از نمایندگی های معتبر و با ضمانت دوساله تهیه نمائید. در ادامه به معرفی برخی از نمایندگی های معتبر هایک ویژن در شهرهای مختلف می پردازیم.

نمایندگی هایک ویژن در اصفهان

اصفهان یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت ایران است. خوشبختانه اکثر مدل های دوربین هایک ویژن در ایران موجود هستند. مشتریان می توانند برای تهیه محصولات هایک ویژن به نمایندگی هایک ویژن در اصفهان مراجعه و این محصولات را تهیه کنند.

نمایندگی هایک ویژن در اهواز

مشتریان محصولات امنیتی در شهر اهواز می توانند ضمن امکان خرید از نمایندگی هایک ویژن در اهواز می توانند از خدمات مشاوره برای نصب و راه اندازی پروژه در این شهر بهره مند شوند. همچنین همکاران فعال در زمینه فروش دوربین مداربسته می توانند ب تماس با این نمایندگی از مزایای قیمت همکاری نیز برخوردار شوند.

نمایندگی هایک ویژن در مشهد

همکاران واجد شرایط، می توانند جهت دریافت نمایندگی هایک ویژن در مشهد به این نمایندگی مراجعه نمایند. بدین منظور می بایست با مراجعه به نمایندگی فرم درخواست اهدای نمایندگی را تکمیل نمایند. کارشناسان در هایک ویژن پس از بررسی اطلاعات مندرج در فرم در اسرع وقت پاسخگوی همکاران خواهند بود.

محصولات هایک ویژن با چه گارانتی عرضه می‌شوند؟

این محصولات دارای گارانتی دو ساله هستند. محصولات هایک ویژن در ایران با گارانتی شرکت پارس ارتباط افزار به فروش می‌رسند. دوربین‌های مداربسته هایک ویژن به دلیل داشتن کیفیت بالا و در کنار قیمت مناسب دارای فروش بالایی در ایران هستند. برای اطلاع از تنوع محصولات، کاربردها و تکنولوژی‌های جدید این سیستم‌های نظارتی می‌توانید با شماره‌ نمایندگی هایک ویژن تهران در ایران تماس بگیرید:

021-88500020

در پایان پیشنهاد ما استفاده از برندهای معتبر به جای تجهیزات NONAME و یا متفرقه است. همچنین به مصرف کنندگانی که به دنبال تجهیزات مداربسته با کیفیت بالا هستند که در عین حال مقرون به صرفه نیز باشد، برند هایک ویژن (Hikvision) را توصیه می کنیم. گرچه نمی توان ادعا کرد که برند هایک ویژن بهترین و با کیفیت ترین برند دوربین مداربسته موجود در بازار است اما با در نظر گرفتن نسبت کیفیت به قیمت در این محصولات می توان گفت که برندی بی رقیب است.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها