رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 499190

رایزنی وزیر خارجه آلمان با صهیونیست‌ها درباره ایران

ساعت24-وزیر خارجه آلمان در دیدارهای جداگانه با نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در زمینه آخرین تحولات منطقه و طرح اشغال کرانه باختری از سوی تل آویو و همچنین برجام به گفت‌وگو پرداخت.

style="text-align:justify">وزیر خارجه آلمان که روز چهارشنبه وارد فسلطین اشغالی شد، بعد از ظهر امروز با نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ این رژیم در زمینه آخرین تحولات منطقه و برجام در «قدس شریف» ملاقات کرد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» «هایکو ماس» وزیر خارجه اسرائیل طی دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل درباره آخرین تحولات منطقه به ویژه الحاق کرانه باختری به تبادل نظر پرداخت.

وزارت خارجه آلمان در توییتی در این زمینه نوشت: «ماس و نتانیاهو درباره مسائل دوجانبه، بحران‌های منطقه و همچنین فرایند صلح و الحاق بخش‌هایی ار کرانه باختری به اسرائیل گفت‌وگو کردند.»

هایکو ماس همچنین در دیدار با «بنی گانتز» وزیر جنگ و شریک کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی درباره ایران و آخرین تحولات رخ داده در برجام گفت‌وگو کرد. هایکو ماس قبل از این دیدار با «گابی اشکنازی» همتای صهیونیست خود نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

یک روزنامه صهیونیستی نوشت که تل‌آویو تصمیم گرفته وزیرخارجه آلمان را از ورود به رام الله منع کند. تل‌آویو هشدار داده، در صورتی که وزیر خارجه آلمان تصمیم بگیرد وارد رام‌الله شود، بایستی به مدت دو هفته در فلسطین اشغالی در قرنطینه بماند.

پیشتر، یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی و چند دیپلمات به شبکه ۱۳ این رژیم گفتند که هایکو ماس قصد دارد روز چهارشنبه به فلسطین اشغالی سفر کند و پیام هشدار آمیزی را به سران رژیم صهیونیستی درباره طرح اشغال کرانه باختری منتقل کند

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها