رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 499631

معروف ترین برندهای عطر و ادکلن در دنیا

رپورتاژ تبلیغی / عطرها و ادکلن های فراوانی وجود دارند که هر کدام مختص به یک جنسیت و فصل و درصد رایحه ای به خصوص است مشهور هستند. عطرهایی که ماندگاری و رایحه بالایی دارند ماندگار تر هستند. در این مطلب سعی می کنیم به معرفی معروف ترین برند های عطر و ادکلن گران دنیا بپردازیم.

dir="RTL" style="text-align:right">

BVLGARI - عطر و ادکلن بولگاری

بولگاری یک قصر ایتالیایی محصولات لوکس است که در سال 1884 توسط Voulgaris Sotirios fouded تاسیس شد. نام شرکت مخفف شده از نام موسس است. بنیانگذار خانه، Voulgaris Sotirio، از یونان، جایی که تجارت جواهرات را آموخته بود آغاز کرد. او در سال 1877 یونان را ترک کرد و راهی کورفو شد، و بعد از آن به ناپل رفت.

او نخستین فروشگاه خود را در سال 1905 با همکاری پسرانش راه انداخت و به سرعت موفق و مشهور شد. اولین فروشگاه بین المللی در نیویورک، پاریس، ژنو و مونت کارلو در سال 1970 افتتاح شد و در حال حاضر Bvlgari نزدیک به 300 مغازه در سراسر دنیا دارد.

Bvlgari در ابتدا معروفیتش برای طلا و جواهر بود، اما پس از مدتی نام تجاری خود را در زمینه ساعت، لوازم جانبی، کیف های دستی، هتل ها ، عطر و ادکلن گسترش داد.اولین عطر بولگاری در سال 1992 ارائه گردید.

Chanel – شنل

گابریل شنل معروف به کوکو شنل (Coco Chanel) موسس کمپانی شنل (CHANEL) در سال 1883 متولد شد. وی عنوان بهترین طراح سال را در سال 1908 به خود اختصاص داد و یک سال بعد در سال 1909 رسما برند شنل را در پاریس افتتاح کرد. دو بوتیک زیبا و منحصر به فرد در سال 1914 طراحی و افتتاح کرد. بعضی بر این عقیده بودند که فقدان پارچه در طول جنگهای جهانی اول و دوم در پاریس شیوه و استایل او را تحت تاثیر قرار داد اما Chanel بر این عقیده بود که آن چیزی را که دوست دارد باید طراحی کند. عطر شنل ان 5 اولین عطر این کمپانی میباشد که باعث این شد شهرتش افزون شود. در عصر حاضر کمپانی شنل یکی از برترین کمپانی های تولید عطر و ادکلن در جهان به شمار می آید .

Lalique - عطر و ادکلن لالیک

هنرمند، سفالگر و جواهر سازی به نام René Lalique ، در سال 1960 یک خانه طراحی عینک فرانسوی با نام لالیک را تاسیس کرد . او قبل از طراحی محصولات خود به طراحی جواهرات برای برندهای: Cartier, Boucheron می پرداخت . Marie-Claude نوه ی لالیک که یک طراح عینک بود، خط تولیدی در زمینه ی عطریات برند لالیک را در سال 1992 راه اندازی کرد . برند لالیک در مجموع 36 عطر و ادکلن به بازار عرضه داشته است.

ajmal - عطر و ادکلن اجمل

برند عطر و ادکلن اجمل Ajmal در زمینه عطر در خاورمیانه سابقه ای طولانی داشته، و با تولید 90 عطر تاکنون توانسته جایگاه خود را در 26 کشور دنیا ثابت کند . برند اجمل یکی از معروفترین برندها است که دارای تنوع رایحه و قیمتی مناسب میباشد .

Creed - عطر و ادکلن کرید

CREED تنها برندی است که صرفا در زمینه ی عطر و ادکلن به صورت تخصصی فعالیت میکند. که توسط OLIVER CREED ششمین نسل سازنده ی عطر و ادکلن در فرانسه در سال 1760 تاسیس شد و پس از وی به فرزندان و نوادگانش منتقل شد. کرید خدمات بسیاری به بیش از 10 خانواده ی سلطنتی و مردم فهیم دنیا در طول 250 سال کرده است.

شرکت Creed به شدت به استاندارد های محصولات خویش اهمیت داده و پایبند ترین حامی و هوادار صنعت مواد طبیعی درعطر به شمار می رود چرا که از روشهای تولید دستی، شامل پالایش و تصفیه استفاده می کند. در واقع کرید یکی از شرکت های شناخته شده و لوکس و سلطنتی بشمار می رود که دارای طرفداران پر و پا قرص از جمله اعضای خاندان سلطنتی، افراد مشهور هالییوود، سیاستمداران، تاجران معروف، ورزشکاران، موزیسین ها و مردم فهیم که ارزش زیبایی و کیفیت را می دانند.

Dior - عطر و ادکلن دیور

برند کریستین دیور توسط طراح مد بنام Christian Dior در سال 1947 تاسیس شد. و با شعار نگاه جدید به شهرت رسید. کریستین دیور پس از سالها درگذشت و ایو سن لورن که دستیار ارشد او بود راه او را ادامه داد و پس از چند سال محصولاتی را با نام خود به بازار عرضه کرد. برند دیور محصولاتی نظیر کیف ، کفش ، زیور آلات ، لوازم آرایشی و ..... تولید نمود . اولین عطر و ادکلن دیور در سال 1947 با نام "Diorma"و جدیدترین عطر و ادکلن دیور در سال 2013 تولید و به بازار عرضه شد.و در مجموع 143 عطر و ادکلن با نام برند دیور در بازار موجود است

عطر و ادکلن ورساچه - VERSACE

ورساچه یک خانه ی مد ایتالیایی است که توسط Gianni Versace تاسیس شد. برند ورساچه در زمینه طراحی و تولید لباس برای بانوان و آقایان ، زیور آلات ، لوازم آرایشی ، عطر و ادکلن ، عینک، ساعت ، موبایل ،و لوازم تزئینی منزل فعالیت داشت .اولین عطر و ادکلن ورساچه در سال 1981 و جدیدترین محصول آن در سال 2013 طراحی و تولید ودر مجموع 48 عطر و ادکلن به بازار عرضه شده است.Gianni Versace توسط یک عیاش آمریکایی به قتل رسید اما خواهر وی Donatella و برادرش SantoVersace فعالیت های او را ادامه دادند.

عطر و ادکلن بهترین برندها را از کجا تهیه کنیم؟

خرید عطر از فروشگاه‌های اینترنتی برای برخی از افراد تعجب‌برانگیز است. اگر فروشگاه مورد نظر با ارائه اطلاعات موثق دانش شما را افزایش دهد و از این گذشته در کنار ارائه اطلاعات محصولات روز را به بهترین شکل ممکن به دست شما برساند، دیگر نیازی به نگرانی نخواهد بود.

فروشگاه اینترنتی اسپلندور تعهد و اصالت را سرلوحه قرار داده‌است و در راهی قدم بر می‌دارد که پیروان بسیاری را در پی خواهد داشت. با اسپلندور خریدی متفاوت را تجربه می‌کنید. همین امروز با انتخاب ۵ نمونه تست عطر رایگان را در منزل انجام دهید و در اولین فرصت عطر محبوب خود را به کلکسیون عطرهای شخصی خود بیفزایید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها