رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 499633

سبدگردانی چیست؟

رپورتاژ تبلیغی / اگر بخواهیم سبدگردانی را بطور خلاصه توضیح دهیم می توان گفت که به مدیریت دارایی و سهم در بورس را سبدگردانی در بورس می گویند.

dir="RTL" style="text-align:right">هدف از انتشار این مطلب شرح کامل معنا و مفهوم سبدگردانی در بورس و ارائه توضیحاتی جامع در رابطه با شرایط و قوانین سبدگردانی می باشد. اگر بخواهیم سبدگردانی را بطور خلاصه توضیح دهیم می توان گفت که به مدیریت دارایی و سهم در بورس را سبدگردانی در بورس می گویند.

جهت آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط و قوانین سبدگردانی، این مطلب را مشاهده نمایید.

سبدگردانی چیست؟

به مجموعه دارایی ها و سهام های فرد سرمایه گذار در بورس سبد سرمایه گفته می شود و به مدیریت و انجام معاملات بورسی جهت کسب سود مالی را سبدگردان می گویند.

سرمایه گذاران می توانند با دو روش مستقیم و روش غیر مستقیم وارد بازار بورس شوند و فعالیت نمایند اما با تفاوت این دو روش در این است که در روش مستقیم خود شخص مدیریت دارایی های خود را بر عهده می گیرد اما در روش غیر مستقیم مدیریت پرتفوی خود را به یک کارشناس باتجربه و آگاه به وضعیت بورس می سپارند.

شرایط و قوانین سبدگردانی

جهت حفظ سرمایه و بهره مندی از سود بالا باید به برخی از قوانین سبدگردانی توجه کنیم اگر خودمان می خواهیم سبدگردانی حساب خود را انجام دهیم باید با علوم تحلیل تکنیکال و همچنین تحلیل بنیادی آشنایی داشته باشیم تا بتوانید با بکارگیری این موارد بتوانیم سهم خوب بازده در بورس را شناسایی کینم.

از سوی دیگر نباید تمام سرمایه خود را روی یک سهم متمرکز کنیم! یه ضرب المثل چینی هست که میگه همه تخم مرغ ها رو داخل یک سبد نگذار چون ممکن برای اون سبد اتفاقی بی افتد و تمام تخم مرغ ها از بین برود.

از رفتار های هیجانی و شتاب زده پرهیز کنید، اگر با علم و آگاهی سهمی را برای سرمایه گذاری انتخاب نمودید بهتر است که به بازدهی آن ایمان و دید بلند مدت داشته باشید و با مشاهده نوسان اقدام به فروش آن نکنید.

ما به شما روش غیر مستقیم سرمایه گذاری در بازار بورس معرفی می کنیم که به کاهش ریسک سرمایه گذاری در بورس کمک می کند زیرا مدیریت سهام شما بر عهده یک کارشناس مسلط به تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی می باشد.

شرکت های سبدگردان در بورس

سبدگردانی به روش غیر مستقیم از طریق شرکت های سبدگردان امکان پذیر می باشد شرکت های سبدگردان با دریافت مجوز رسمی از سازمان بورس اوراق بهادار و تحت نظارت آنها فعالیت می کنند.

این شرکت ها سبدها و صندوق های سرمایه گذاری مشترک با شرایط متفاوت و متناسب با درصد ریسک پذیری سرمایه گذاران ارائه می دهند که مدیریت آن را کارشناسان با سابقه می سپارند. با استفاده از شرکت های سبدگردان دیگر نیازی نیست که سرمایه گذار به علوم و فنون سرمایه گذاری در بازار بورس مسلط باشد.

معرفی بهترین شرکت سبدگردان

با توجه به موارد ذکر شده لازم دانستم که در بخش پایانی مقاله یک شرکت سبدگردان معتبر با سابقه کاری درخشان، جهت راهنمایی بیشتر به شما سرمایه گذاران معرفی نمایم.

شرکت سبدگردان هدف یکی از معتبر ترین شرکت های سبدگردان می باشد که فعالیت خود را از بهمن ماه سال 91 با دریافت مجوز رسمی از سازمان بورس اوراق بهادار آغاز نموده و با همکاری بسیاری از کارشناسان توانست که بهترین خدمات را رد راستای ارتقاء وضعیت مالی سرمایه گذاران ارائه دهند.

جهت برقراری ارتباط با سایت شرکت سبدگردان هدف وارد شوید و با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها