رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 499761

بدون بیمه مسافرت نکنید

رپوتاژ تبلیغی / مسافرت با هر هدفی که انجام شود، چه تفریحی باشد و چه تجاری و چه دیدار دوستان و خانواده، یک اتفاق خوب است.

مسافرت با هر هدفی که انجام شود، چه تفریحی باشد و چه تجاری و چه دیدار دوستان و خانواده، یک اتفاق خوب است. مسافرت رفتن، باعث نشاط می شود و چیزهای زیادی را به ما یاد می دهد. همه ما مسافرت را دوست داریم. چه بسیار مسافرت هایی در دوران جوانی که در دوران میانسالی خاطراتش را برای دیگران تعریف می کنیم.

اما سفر کردن، خارج شدن از نقطه امن هم هست. و ما کارهایی را در مسافرت انجام می دهیم که در زندگی روزمره کمتر به آن ها می پردازیم. به نقاطی از دنیا سفر می کنیم که به شرایط جغرافیایی، اقلیمی و فرهنگی آنجا آشنایی نداریم. غذاهایی را میل می کنیم که قبلاً حتی اسم آن ها را هم نشنیده بودیم. همین ها باعث می شوند که سفر، پر از اتفاقات پیش بینی نشده و خطرات هم باشد. امروزه با ظهور اینترنت و شبکه های اجتماعی با مدد وب سایت هایی که خدمات اطالاعات سفر در اختیار ما می گذارند، اگر بخواهیم می توانیم اطلاعات خوبی درباره مکانی که مقصد ماست به دست بیاوریم، اما باز هم نقش اتفاقات پیش بینی نشده را نمی توان نادیده گرفت.

بنابراین لازم است که فکری به حال این اتفاقات بکنیم. نکته مهم این است که اتفاقات در طول سفر، عمدتاً با هزینه های بیش بینی نشده ای هم همراه هستند که می بایست منبع مالی برای رفع آن داشته باشیم. همراه بردن وجه نقد هم در طول سفر محدودیت هایی دارد. بنابراین یک راه بسیار خوب خرید بیمه مسافرتی است. بیمه مسافرتی برای سفر های خارج از کشور کاربرد دارد و هزینه های درمانی را در طول سفر تا سقف 70 هزار یورو تحت پوشش قرار می دهد. جالب است بدانید که بیمه های مسافرتی، به مراتب حق بیمه های پایینی دارند که به نسبت سایر هزینه های سفر، بخش کوچکی از بودجه را به خود اختصاص می دهند. در عوض طیف وسیعی از اتفاقات و نگرانی ها را پوشش می دهند. حتی دیگر نگران گم شدن یا دیر رسیدن چمدان ها هم نخواهید بود. چرا که بابت دیر رسیدن یا مفقود شدن چمدان شما هم شرکت بیمه مبلغی را برای خرید های ضروری در نظر گرفته است.

مدت زمان بیمه مسافرتی

بیمه های مسافرتی معمولاً از اولین مهر خروج از کشور روی گذرنامه شما آغاز می شوند. بنابراین تا روز سفر هم شما قابلیت خرید بیمه را خواهید داشت. البته امکان خرید اینترنتی بیمه مسافرتی هم فراهم شده است که حتی ساعتی قبل از سفر هم با تلفن همراه خود می توانید این بیمه نامه را تهیه کنید و با دریافت فایل آن از طریق ایمیل و یا دانلود آنلاین آن، با خیال راحت به مسافرت بروید.

بیمه حوادث برای سفر داخلی

برای سفر های داخل کشور هم شما می توانید از بیمه حوادث استفاده کنید. بیمه حوادث انفرادی، قفط مربوط به هزینه های پزشکی در طول سفر است و اگر خدای نکرده حادثه ناگواری اتفاق بیافتد، سرمایه فوت و نقص عضو بر اثر حادثه را هم پرداخت می کند. نکته خوب برای بیمه حوادث انفرادی این است که امکان خرید اینترنتی بیمه حوادث هم فراهم شده است. بنابراین شما می توانید حتی یک روز قبل از مسافرت بیمه نامه حوادث خود را خریداری کنید. و مهمتر این که خرید بیمه حوادث در کنار بیمه مسافرتی در سفرهای خارجی می تواند پوشش مضاعف ایجاد کند که بسیار مفید تر است.

بنابراین لازم است که از همین الان برای سفر های بعدی، یک مورد دیگر را هم به لیست اقلام ضروری برای سفر اضافه کنیم. بیمه برای سفر. و البته نکته مهم این که تا جایی که می شود، خرید بیمه را به لحظات آخر سفر موکول نکنیم. چرا که اگر یادمان برود که برای سفر بیمه تهیه کنیم، مخصوصاً در سفرهای خارجی، خرید بیمه بعد از خروج از ایران عملاً امکان پذیر نخواهد بود.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها