رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 499768

معرفی بهترین محصولات هوشمند شیائومی

رپورتاژ تبلیغی / شیائومی در چند سال اخیر در تولید محصولات هوشمند برای زندگی نقش اساسی داشته است و محصولاتی را وارد بازار کرده است که سبک زندگی افراد زیادی را تغییر داده است.

dir="RTL" style="text-align:right">شیائومی در چند سال اخیر در تولید محصولات هوشمند برای زندگی نقش اساسی داشته است و محصولاتی را وارد بازار کرده است که سبک زندگی افراد زیادی را تغییر داده است.

این محصولات از آن جهت مورد محبوبیت زیاد قرار گرفته است که هم کیفیت بالایی داشتند و هم قیمت آن ها مناسب بوده است و باعث شده تا این محصولات به بهترین گزینه ها برای خرید تبدیل شوند. برای مثال در چند سال اخیر خرید دوربین خودرو شیائومی رشد چشم گیری داشته است و دلیل آن هم استفاده از تکنولوژی های مورد نیاز مردم بوده است.

در این مقاله سعی کرده ایم چند مورد محصولات هوشمند شیائومی و دلیل محبوبیت آن ها و ویژگی های شان را بیان کنیم تا اگر قصد خرید آن ها را دارید، آشنایی بیشتری پیدا کنید.

دوربین خودرو شیائومی

دوربین خودرو از آن دسته محصولاتی است که در چند سال اخیر، خرید آن افزایش پیدا کرده است و دلیل آن هم افزایش سرقت ها از خودروها و عدم شناسایی سارق بوده است. یکی دیگر از مزایای دوربین های خودرو در هنگام رانندگی است و زمانی که تصادف رخ می دهد، ممکن است شما در اثبات بی گناهی خود به پلیس راهنمایی و رانندگی دچار مشکل شوید. در آن زمان است که دوربین خودرو به دادتان می رسد و به عنوان یک مدرک معتبر برای اثبات مقصر بودن خودرو جلویی یا عقبی، استفاده می شود.

استفاده دیگری که از آن می شود، برای مسیریابی است. شما می توانید از مسیری که در آن در حال رانندگی هستید، فیلم ضبط کنید و در نهایت برای راه برگشت خود از آن استفاده کنید تا مسیر اشتباهی را برای برگشت انتخاب نکنید. ثبت خاطرات در هنگام سفر هم از دیگر مزایای دوربین خودرو شیائومی به حساب می آید که می توانید از جاده فیلم یا عکس بگیرید.

شیائومی در زمینه تولید دوربین خودرو بسیار موفق عمل کرده است و برخی از دوربین های آن، تا سه سطح حساسیت، سنسور دارند که فاصله شما را از ماشین عقبی و جلویی کنترل می کنند. ضبط فیلمی که توسط این دوربین ها انجام می گیرد، به صورت FULL HD و با فرمت MP4 خواهد بود و به دلیل وزن کمی که دارند، امکان جدا شدن آن ها از محیط تعبیه شده بسیار به ندرت اتفاق میفتد اما حتی در صورتی که از روی شیشه ماشین یا جایی که تعبیه شده است جدا شود، ذخیره فیلم را در کارت حافظه انجام می دهد. این کارت حافظه ها بعدا قابل انتقال به کامپیوتر هستند.

دوربین خودروهایی که شیائومی تولید می کند، نسبت به سایر محصولات مشابه از برندهای مختلف، قیمت پایین تری دارد و البته ابعاد کوچک و جمع و جور آن هم باعث شده تا در سال های اخیر، مورد توجه افراد زیادی واقع شود. این دوربین ها مجهز به لرزش گیر، وضوح بالا و فوکوس خودکار هستند و حتی می توانید عکس های با کیفیتی حتی در هنگام حرکت بگیرید.

با این که این دوربین ها بسیار حرفه ای به نظر می رسند اما به دلیل طراحی استانداردی که دارند، حتی کاربران آماتور هم می توانند به سادگی از آن استفاده کنند.

اسکوتر برقی شیائومی

یکی دیگر از محصولات هوشمند شیائومی، اسکوتر برقی است. با این که برندهای مختلفی اقدام به تولید اسکوتر برقی کرده اند، اما خرید اسکوتر برقی شیائومی به دلیل ویژگی ها و هوشمند بودن آن، مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. اسکوتر برقی از جمله وسایلی است که هم میتوان از آن برای تفریح استفاده کرد و هم به عنوان یک وسیله نقلیه پاک برای جلوگیری از آلودگی هوا کاربرد دارد. اسکوترهایی که شیائومی تولید می کند، به دلیل طراحی و شکل ظاهری مناسب محبوبیت زیادی پیدا کرده اند چرا که این طراحی ها بر اساس وزن و سن اشخاص متفاوت است و به همین دلیل اگر اسکوتر مناسب سن و وزن خود را تهیه کنید، به راحتی با چند بار تمرین می توانید تعادل خود را حفظ کنید و نیاز به یادگیری دانش خاصی در این زمینه ندارید.

شیائومی در اسکوترهایش از باتری های قوی با مصرف پایین استفاده کرده است تا کاربر را در هنگام استفاده بدون شارژ در محیط نگذارد. برخی از اسکوترها هم ضد آب هستند و قابلیت استفاده در هر نوع آب و هوایی را دارند.

نکته دیگری از این محصول که مورد توجه کاربران قرار گرفته است، قیمت آن است. قیمت این محصول در برندهای دیگر با همبن امکانات بسیار بالا خواهد بود اما با این که اسکوترهای شیائومی از کیفیت بالایی برخوردار است، قیمت پایین تری نسبت به آن ها دارد.

اسباب بازی هوشمند Mi Robot Builder شیائومی

شیائومی حتی در زمینه اسباب بازی های هوشمند هم موفق عمل کرده است. این برند معروف اسباب بازی ای تولید کرده است که Mi Robot Builder نام دارد و چیزی شبیه به لگوهایی است که در بازار وجود دارد. این اسباب بازی سه طراحی متفاوت دارد که توسط یک اپلیکیشن قابل برنامه ریزی شدن هم هست و می توانید آن را به یک ربات، یک هواپیما یا یک دایناسور تبدیل کنید. در تولید این اسباب بازی از فناوری های جدید استفاده شده به طوری که این اسباب بازی جذاب یک هسته 32 بیتی Cortex Mx دارد که از طریق بلوتوث قابل متصل شدن به دیوایس های دیگر است و علاوه بر آن، همراه این اسباب بازی یک حافظه فلش 32 مگابایتی هم وجود دارد.

این اسباب بازی از جنس ماده پلاستیکی است که هم طول عمر بالایی دارد و هم دوستدار محیط زیست می باشد. این اسباب بازی هوشمند یک وسیله سرگرم کننده برای کودکان و بزرگسالان است که به کمک آن میتوان قدرت خلاقیت را پرورش داد.

در این مقاله برخی از محصولات هوشمند شیائومی که در حال حاضر در بازارهای جهانی محبوب هستند را برشمردیم اما چیزی که باید به آن توجه کنید، این است که همیشه برای تهیه محصولات شیائومی به سراغ فروشگاه های معتبر بروید تا هم بتوانید گارانتی معتبر دریافت کنید و هم از خدمات پس از فروش محصولات برند بهره ببرید. فروشگاه الو شیائومی به عنوان عرضه کننده ای معتبر در زمینه فروش محصولات شیائومی فعالیت می کند که محصولات خود را با گارانتی های معتبر و ضمانت اصالت کالا عرضه می کند.

منبع : ویرلن

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها