رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 500062

واکنش تعزیرات به گرانفروشی قطعات خودرو در بازار

ساعت24-اسفنانی نسبت به گرانفروشی قطعات خودرو در بازار واکنش نشان داد.

style="text-align:justify">در کنار افزایش قیمت خودرو در بازار شاهد گرانفروشی و عرضه قطعات خودرو با قیمت بالا در بازار هستیم.

یک روز قطعه با قیمت ۱۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود و روز دیگر همان قطعه افزایش ۲۰ درصدی قیمت را دارد و این رویه به تناسب در روزهای بعد نیز ادامه دارد و سایر قطعات خودرو با افزایش قیمت روبرو می‌شوند.

افزایش قیمت خودرو در بازار یک طرف و بالا رفتن نرخ فروش قطعات این محصول از سوی دیگر باعث نارضایتی شهروندان شده است، به عنوان مثال قطعه‌ای که ساخت تولید داخل است با قیمت همان قطعه با ساخت خارجی تقریباً برابر است.

برای بررسی این موضوع به سراغ مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران رفته و در این خصوص پرس و جو کردیم.

محمد علی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به افزایش قیمت لوازم خودرو گفت: عملکرد تعزیرات در خصوص ورود به گرانفروشی در بحث کالاهای مختلف تفاوتی ندارد و در هر نقطه و برای هر محصول که تخلف گرانفروشی رخ دهد به موضوع واکنش نشان خواهیم داد.

وی افزود: در صورتی که تخلف گرانفروشی به سازمان تعزیرات حکومتی گزارش داده شود، بازرسان واحد گشت این سازمان با حضور در سطح شهر و بازار نسبت به گزارش‌های مردمی رسیدگی خواهند کرد.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران بازرسان این سازمان به صورت کلی به موضوعات گرانفروشی در بحث کالاها ورود می‌کند و اینکه کالاها به صورت عمده و یا جزء همراه با تخلف گرانفروشی عرضه می‌شود، تفاوتی ندارد.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها