رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 500089

هشدار به تهرانیها، مراقب مصرف آب باشید

ساعت 24- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: مصرف آب تهران روند صعودی داشته و اکنون تمام تاسیسات آبی تهران با تمام ظرفیت مشغول به کار هستند. لازم است که مشترکان به این موضوع توجه داشته باشند.

style="text-align:justify"> محمدرضا بختیاری با اشاره به آخرین وضعیت مصرف آب در تهران اظهار کرد: روز گذشته مصرف آب در تهران سه میلیون و ۶۵۰ هزار متر مکعب بود که نسبت به سال گذشته رقم بسیار بالایی است.

وی با بیان اینکه میزان مصرف آب در تهران نسبت به سال گذشته حدود ۵۰۰ هزار مترمکعب افزایش داشته است، تصریح کرد: مصرف آب در تهران روند صعودی دارد و در ۱۰ روز اخیر میزان مصرف آب زیر سه و نیم میلیون متر مکعب ثبت نشده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید بر اینکه این اعداد یک رکورد در مصرف آب تهران است، گفت: گرم شدن هوا و شیوع مصرف کرونا دو عامل اصلی افزایش مصرف آب در تهران شناخته شده، اما با این وجود میزان مصرف بسیار بالاتر از تصور ما است و می‌بایست مشترکان به مدیریت مصرف توجه داشته باشند.

بختیاری با بیان اینکه میزان مصرف آب نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است، تاکید کرد: در چند روز گذشته حتی شاهد مصرف ۵۲ هزار لیتر در ثانیه مصرف آب در پیک بودیم، علی رغم توصیه‌ها و اقداماتی که انجام شد مصرف آب همچنان در تهران بالا است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها