رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 500703

هشدار پلیس به مالکان انبارهای اجاره داده شده برای قاچاق

ساعت24-مالک انباری ها وسوله که انباری خود را برای احتکار و یا قاچاق در اختیار سایر افراد قرار می دهند تحت تعقیب قرار می گیرند.

style="text-align:justify">سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین پلیس پیشگیری پایتخت در توضیح این خبر گفت: از جمله مواردی که مالکان در زمان تنظیم عقد اجاره باید بررسی و جویا باشند که مستأجر مورد اجاره را برای چه موضوعی اجاره می‌کند و چه کسانی حق دارند از مورد اجاره استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اجاره انباری‌ها و یا سوله‌ها از این موضوع مستثنی نبوده، گفت: موجرین این مکان‌ها نیز در زمان تنظیم قرارداد اجاره به نحوه استفاده، موارد استفاده، چه کسانی حق استفاده از این مکان‌ها را دارند بررسی کرده و در اجاره نامه این موارد را قید کنند.

جانشین پلیس پیشگیری با اشاره به اینکه این نوع مکان‌ها که بیشتر در حاشیه شهرها واقع شده‌اند و معمولاً برای نگهدای اجناس و کالاها استفاده می‌شود، گفت: گاهی دیده می‌شود که مستاجرین از این مکان‌ها برای جمع آوری و دپوی اقلام احتکاری و قاچاق استفاده کرده‌اند.

این مقام انتظامی گفت: موجرین این مکان در قبال رفتار مستاجرین مسئول بوده و در صورت همکاری با مستأجر و یا عدم نظارت تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت تاکید کرد: طبق دستور قضائی از این انباری‌ها و سوله‌ها بازدید خواهد شد و چنان چه از این مکان‌ها برای کالای قاچاق و یا احتکار لوازم خانگی استفاده شود علاوه بر مالک این کالاها دستگیر خواهد، مالک این انباری‌ها و سوله‌ها تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها