رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 500852

ترامپ: فقط برای یک مسئله با مادورو دیدار میکنم!

ساعت 24-رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر در تشریح مصاحبه اخیر خود با یک پایگاه خبری گفت که تنها برای خروج مسالمت‌آمیز رئیس جمهور ونزوئلا از قدرت با وی دیدار خواهد کرد.

style="text-align:justify"> «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر به توضیح مصاحبه اخیر خود با پایگاه خبری «آکسیوس» درباره دیدار با «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا پرداخت.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «بر خلاف چپ رادیکال، من همیشه مقابل سوسیالیسم و در کنار مردم ونزوئلا ایستاده‌ام. دولت من همیشه کنار آزادی و مقابل رژیم سرکوبگر مادورو قرار گرفته است.»

رئیس جمهور آمریکا در ادامه این پیام توئیتری نوشت: «با مادورو تنها برای بحث یک چیز دیدار خواهم کرد: خروج مسالمت‌آمیز از قدرت.»

ترامپ بامداد امروز در مصاحبه خود با پایگاه آکسیوس در پاسخ به سوالی درباره احتمال دیدارش با مادورو گفت: «من درباره آن فکر می‌کنم... مادورو هم دوست دارد دیدار کنیم. من هرگز با دیدارها مخالفتی ندارم، و به ندرت مخالفت می‌کنم.»

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد، «من همیشه گفته‌ام که با دیدار و ملاقات شما چیزی از دست نمی‌دهید.»

آکسیوس در ادامه نوشت، ترامپ همچنین گفت که اعتماد زیادی به «خوان گوایدو» (رهبر مخالفان و رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا) ندارم، کسی که در به دست گرفتن حکومت ونزوئلا در بهترین شرایط حمایتی آمریکا و دهها کشور دیگر شکست خورد.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها