رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 501548

موشن گرافیک چیست؟

رپورتاژ تبلیغی / موشن گرافیک چیست و چه کاربردی دارد ؟

dir="RTL" style="text-align:right">موشن گرافیک چیست و چه کاربردی دارد ؟ این سوال، سواله خیلی از افراد می تواند باشد که در این مقاله قصد داریم تا به آن پاسخ دهیم.

قبل از هر چیزی بیایید بپردازیم که اصلا موشن گرافیک چیست ؟

موشن گرافیک یکی از راه های تبلیغاتی است که امروزه در میان مردم بسیار مورد توجه قرار گرفته است. موشن گرافیک کاملا به مانند انیمیشن است اما در این میان تفاوت هایی هم وجود دارد. این تفاوت ها کدام اند؟ مهم ترین و اصلی ترین تفاوت این دو نمایش در کاربرد و تمرکز این دو نمایش است. انیمیشن معمولا روی کاریکاتور های موجود در اجرا تمرکز می کند و زندگینامه آنها را بیان می کند. اما در موشن گرافیک انیمیشن و کاریکاتور های آن تنها وسیله ای برای تبلیغات می باشد.

تاثیر تبلیغات در کسب و کار شما

هر کسب و کاری برای این که در میان مردم شناخته شود لازم است تا در حیطه فعالیت کاری خود تبلیغاتی را انجام دهد. این تبلیغات کسب و کار شما را رونق می دهند، در واقع این تبلیغات هستند که شما را به یک برند در یک حوزه تبدیل می کنند. این کجا که شما به صورت گمنام فعالیت کنید و این کجا که در میان مردم شناخته شوید. به هر مقداری که برای انجام تبلیغات فعالیت می کنید، چند برابر آن را در کسب و کار خود به دست خواهید آورد. پس نگران نباشید به راحتی به انجام تبلیغات بپردازید.

حال که فهمیدید که موشن گرافیک ها چه هستند و کاربرد اصلی آنها چیست بد نیست بدانید که این موشن گرافیک ها انواع مختلفی دارند.

انواع این موشن گرافیک ها کدام اند ؟

موشن گرافیک ها انواع مختلفی دارند که در این مقاله قصد داریم تا به تعدادی از این روش ها بپردازیم.

ویدیوهای توضیحی

این روش یکی از مهم ترین روش هایی است که معمولا بیشتر از سایر روش ها مورد استقبال قرار می گیرد. اما چرا ؟ معمولا در این روش دست شما برای داستان سازی باز است و به راحتی می توانید این فیلم را بسازید. در واقع در این روش از چند تکه انیمیشن استفاده می شود تا یک فیلم ساخته شود. این روش از سایر روش ها بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. در تماشای این موشن گرافیک ها افراد به صوررت عاطفی می توانید با این موشن گرافیک ها ارتباط برقرار کنید و در این میان هم صاحب این موشن گرافیک ها می توانند محصول و برند خود را به طور کامل معرفی کنند.

بازاریابی محصول

این مورد از موشن گرافیک ها می توانند در گروه ویدیو های توضیحی نیز جای بگیرند. در واقع این گروه از موشن ها به تبلیغ محصولات یک برند می پردازد. اگر چه که علاوه بر نمایش و معرفی محصولات به نحوه کار کاردن با محصولات نیز می پردازد. بنابراین این روش را نمی توان نادیده گرفت و استفاده از آن را به شما توصیه می کنیم. دقت داشته باشید که از این روش می توان برای توضیح و معرفی انواع محصولات فیزیکی و شیمیایی استفاده کرد.

انیمیشن های محیط کاربری

این روش یکی از روش هایی است که در زمینه بازاریابی محصول نیز قرار می گیرد. در واقع عملکرد این روش به این گونه است که تمامی نمونه ها و... متحرک می شوند و درک بهتری از یک محصول را به بیننده می دهند. این محصول که یک اپلیکیشن و یا یک برنامه می باشد به کمک این روش به طور واضح به نمایش گذاشته می شود و می توانید تمامی قسمت های آن را به طور واضح تماشا کنید.

لوگو

انیمیت کردن کردن لوگو ها ( دادن افکت به لوگو و یا متحرک سازی آن ) از جمله از روش های موشن گرافیک است. این روش یکی از روش هایی است که نام تجاری شما را با خلاقیت هر چه بهتر و جذاب تر به نمایش می گذارد. به کمک این روش می توانید سقف فروش خود را بالا ببرید.

فیلم کوتاه

این روش یکی از روش هایی است که حین به کار گیری از آن موشن ها و انیمیشن ها بسیار به هم شبیه می شوند. اما در حالت کلی همچنان تفاوت هایی جزیی در شخصیت بخشی آن ها وجود دارد.

گیف

این نوع از موشن گرافیک ها شاید بتوان گفت یکی از بهترین انواع موشن گرافیک هایی است که می توان تولید کرد. خیلی از افراد موافق این نوع از موشن گرافیک ها نمی باشند، اما کاملا اشتباه است و این گیف ها می توانند حامل تبلیغات خوب و ارزنده ای باشند که در دنیا مجازی به راحتی دست به دست می شوند.

برودکستینگ

این نوع از موشن ها موشن هایی هستن که در طول روز بسیار آنها را تماشا می کنید. این موشن ها را می توانید در زیرنویس های شبکه های تلویزیونی و یا در اعلان های خبری تلویزیون مشاهده کنید.

پرزنتیشن

این روش یکی دیگر از روش های پرکاربرد موشن گرافیک است که معمولا در سخنرانی ها و جلسات مهم برای حرکت دادن به نوشته ها عکس ها و ... در پاورپوینت استفاده می شود. از طرفی هم از می توانید با اضافه کردن انیمیشن به نمودار ها و مفاهیم آن را جذاب تر کنید.

این روش هایی که در بالا گفته شد، گروهی از روش های موشن گرافیک است که برای زیبا تر شدن کارتان و حتی تبلیغات می توانید از آن استفاده کنید. در واقع مهم ترین هدف این موشن گرافیک ها همین تبلیغات است که مهم ترین قدم در هر کسب و کار می باشد. اگر شما هم دارای کسب و کاری می باشید توصیه می کنیم که موشن گرافیک ها را فراموش نکنید. موشن گرافیک ها را باید به تیم باتجربه و خلاق بسپارید. برای همکاری با هر تیمی لازم است تا رزومه آن تیم را در آن حیطه مشاهده کنید. تیم کانون آیینه هنر یکی از تیم های فعال در این زمینه است که رزومه خلاق و درخشانی در این زمینه دارد. برای داشتن موشن گرافیک جذاب و خلاقانه ای می توانید با تیم کانون آیینه هنر همکاری داشته باشید. تیم ما با سابقه و تجربه درخشان آماده ارائه هر گونه خدمات به شما خواهد بود.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها