رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 501869

آیت‌الله حسینی بوشهری: مبارزه با فساد توسط قوه قضائیه بسیار حیاتی است/ اقدامات آیت الله رئیسی شایسته تقدیر است

ساعت24-دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به اهمیت مبارزه با فساد که توسط قوه قضاییه مورد تاکید است، گفت: این موضوع اقدامی بسیار مهم و حیاتی است که باید باقدرت ادامه پیدا کند.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری اظهار داشت: در ماه‌های گذشته مبارزه با فساد از خود دستگاه قضا و برخی از مفسدین که در درون این قوه جا خوش کرده بودند آغاز شده است.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیهبا اشاره به اهمیت مبارزه با فساد که توسط قوه قضاییه مورد تاکید است، افزود: این موضوع اقدامی بسیار مهم و حیاتی است که باید باقدرت ادامه پیدا کند.

امام جمعه قم با اشاره به خدمات آیت الله رئیسی بیان کرد: از مدتی که ایشان به عنوان رئیس قوه قضاییه مشغول فعالیت هستند شاهد اقدامات خوبی هستیم که شایسته تقدیر است.

مبارزه با فساد و تبعیض خواسته‌ به حقی است که مردم از قوه قضائیه انتظار دارند

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مبارزه با فساد و تبعیض خواسته‌ای به حقی است که مردم از قوه قضائیه انتظار دارند آن را عملیاتی کند و تداوم داشته باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه عنوان کرد: باید مسئولین در زمینه مبارزه با فساد توجه داشته باشند و نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند و تحقق آن سبب ایجاد امید در کشور می‌شود.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه قوه قضائیه در هر کشوری رکن اصلی اجرای عدالت و مبارزه با فساد است، خاطرنشان کرد: در کشور ما نیز قوه قضاییه باید به‌خوبی به وظایف خود در این زمینه عمل کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها