رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502001

اسماعیلی: جلوی غارتگری گروه فلاحیان ایستادیم و ۱۲ هزار میلیارد تومان را به خزانه بازگشت دادیم

ساعت24- سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز خود گفت: برگزاری دادگاه های مفاسد اقتصادی حلقه آخر مقابله با فساد است و به هیچ عنوان از این مسیر بر نمی‌کردیم و از مقابله با مفسدان کوتاه نمی آییم اما همین جا می گوییم که محاکمه مفسدان حلقه آخر این مسیر است اما هدف ما تحقق عدالت و عاری شدن کشور از هرگونه فساد است.

اسماعیلی افزود: ما برای از بین بردن فساد در جامعه نیازمند یک اجماع ملی هستیم و تکمیل زنجیره مبارزه با فساد در زمینه پیشگیری و شناسایی و تشخیص از بین بردن بسترهای فساد زاد که امیدواریم این زنجیره کامل شود.

ما در مبارزه با فساد هم با مفسدین مبارزه می کنیم هم به دنبال بازدارندگی بوده و از همه مهمتر به دنبال استرداد اموال به غارت رفته از بین المال مسلمین هستیم. در خرداد امسال تنها در یک پرونده اقتصادی در خصوص مجموعه بدهی های گروه فلاحیان به سیستم بانکی دوازده هزار میلیارد تومان مجموعه بدهی این گروه به سیستم بانکی تسویه شد.

اسماعیلی ادامه داد: این در حالی است که اجرای این حکم هنوز آغاز نشده است اما موفق شدیم این بدهی را تسویه کنیم و این را یک دستاورد مهم میدانیم. در حوزه های دیگر هم به دنبال تکمیل زنجیره تولید و واحدهای تولیدی هستیم.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: هرچند در مبارزه با فساد حلقه آخر هستیم اما در مسیر حمایت از واحدهای تولیدی حلقه اول زنجیره بوده ایم و هدف ما این بوده است که هیچ واحد صنعتی و تولیدی از ناحیه قوه قضاییه و بانکها نباید تعطیل شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها