رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502008

نوراللهی: جای مدیران بودم به پرسپولیس نمیآمدم

ساعت24-احمد نوراللهی کاپیتان جوان سرخ پوشان در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

احمد نوراللهی هافبک شماره 8 پرسپولیس با اشاره به پیروزی اخیر تیمش در برابر پیکان در اولین بازی پس از استارت دوباره لیگ برتر به خبرآنلاین گفت: بازی سختی را پس از مدت ها دوری از بازی های رسمی مقابل پیکان داشتیم که خوشبختانه موفق شدیم 3 امتیاز کامل این دیدار را به دست بیاوریم. با توجه به تعطیلی طولانی بازی ها، تیم ها هنوز از نظر بدنی به شرایط آرمانی نرسیده اند و با توجه به کیفیت زمین یک مقدار تیم از نظر بدنی اذیت شد با همه این مسائل مهم 3 امتیاز این دیدار بود که موفق شدیم آن را به دست بیاوریم و فاصله مان را با رقبا در صدر جدول حفظ کنیم.

نوراللهی در ادامه در خصوص نتایج دیگر بازی های این هفته به خصوص برای بالانشیان جدول رده بندی و حفظ فاصله 10 امتیازی با تیم دوم جدول گفت: ما در تمامی بازی هایی که پیش روی داریم برای بردن و پیروزی تلاش می کنیم و به نتایج دیگر بازی ها و تیم های دیگر زیاد توجه نمی کنیم. ما برای هر بازی برنامه و استراتژی خودمان را داریم با با کسب امتیازات کامل به قهرمانی نزدیک تر شویم. با این وجود تلاش می کنیم تا با پیروزی در 3-4 بازی آینده مان قهرمانی مان را مسجل کرده و دل هواداران مان را شاد کنیم.


از کاپیتان جوان سرخ ها در خصوص پست اینستاگرامی هماهنگی که در روزهای گذشته توسط پرسپولیسی ها در فضای مجازی منتشر شده بود، گفت: پرسپولیس همیشه از نظر مدیریتی با مشکل مواجه بوده. در حال حاضر خواهش ما از مسوولان این است که بستری را فراهم بیاورند که تیم در آرامش باشد، تیمی که چند سال متوالی توانسته قهرمان شود و امسال در آستانه کسب چهارمین قهرمانی قرار دارد. حق این تیم نیست که مشکلات مالی داشته باشد و شرایط به گونه ای باشد که بازیکنان و کادرفنی بخواهند در خصوص مسائل مدیریتی صحبت کنند. مدیرانی که در پرسپولیس هستند باید توانایی حل مشکلات را داشته باشند. من اگر به جای مدیران بودم اگر این توانایی را در خودم نمی دیدم که مشکلات را حل کنم، قطعا به تیم بزرگی مثل پرسپولیس نمی آمدم. فقط خواهش من از مسوولان این است که بستری را فراهم کنند که مشکلات بچه ها حل شود و امیدوارم کسانی باشند که مشکلات پرسپولیس را حل کنند.

اگر به جای مدیران بودم اگر این توانایی را در خودم نمی دیدم که مشکلات را حل کنم، قطعا به تیم بزرگی مثل پرسپولیس نمی آمدم

شماره 8 پرسپولیس در مورد بازی تیمش در برابر شاهین بوشهر گفت: ما تمرینات مان را برای بازی بعدی مان برنامه ریزی کرده ایم وان شاء اله که بتوانیم در برابر شاهین نمایش خوبی را داشته باشیم و 3 امتیاز این دیدار را نیز به اندوخته های قبلی مان اضافه کنیم.
نوراللهی در پایان گفت: غیبت هواداران برای ما خیلی سخت است، هوادارانی که همیشه کنار ما بودند. امیدوارم بیماری کرونا هر چه زودتر ریشه کن شود و دوباره بتوانیم هواداران پرتعدادمان را در کنارمان ببینیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها