رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502025

نکاتی در رابطه با اجرای استخر در باغ ویلا

رپورتاژ تبلیغی / به نظر می رسد اضافه کردن استخر به خانه یا باغ ویلای شما می تواند یک گزینه بسیار ارزشمند برای ملک شما باشد. اما قبل از هر اقدامی باید در رابطه با نوع مناسبی از استخر، اندازه، مراحل اجرا و نحوه تعمیر و نگهداری آن را به خوبی فرا بگیرید. اگر قصد ساخت استخر در ملک خود را دارید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

dir="RTL" style="text-align:justify">چه چیزی می تواند بهتر از داشتن یک استخر برای استفاده شخصی شما باشد؟ تفاوت بین یک استخر خوب و یک استخر بد چیست و کدام یک برای شما مناسب است؟

گزینه های مختلف برای ساخت استخر

در حقیقت دو نوع استخرهای روباز و سرپوشیده می تواند هر کدام مزیت ها و معایبی به همراه داشته باشد. به عنوان مثال یک استخر روباز حس امنیت و حفظ حریم شخصی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد و همچنین یک استخر سرپوشیده می تواند شما را از نعمت بهره برداری از هوای آزاد و یک آفتاب دلنشین محروم کند. با این وجود، انتخاب آن به استخر مورد نظر بسیار وابسته است زیرا روش های نوین ساخت و ساز می تواند خطرات زیادی را از بین ببرد.

نحوه انتخاب پمپ های حرارتی

پمپ های حرارتی نیاز به نصب تخصصی و متخصص دارند. پمپ های حرارتی (هم از منبع هوایی و هم از منبع زمینی) به عنوان محلول برای آن دسته از گازهای خروجی که به دنبال یک جایگزین تجدیدپذیر برای نفت هستند، استفاده می شوند.

پمپ های حرارتی نسبت به سایر انرژی های تجدید پذیر برای نصب ارزان هستند و همچنین گران تر از دیگ های بخار روغن نیستند. آنها یک انرژی پاک هستند. یک تکنولوژی "نصب و سپس فراموشی" یا fit-and-forget هستند. بنابراین پیدا کردن یک نصاب خوب برای موفقیت کل سرمایه گذاری کاملاً مهم است.

اندازه مناسب استخر کدام است؟

استخرهای شنا در اندازه های مختلفی ساخته می شوند و دلیل اصلی برای استفاده از اندازه های کوچکتر استخر می تواند کاهش هزینه ها و یا کمبود فضای مناسب باشد. کوچک ترین آنها معمولاً 6*3*3 متر است اما با توجه به این که ابعاد بسیار کمی دارد ممکن است کمی ناامید کننده به نظر برسد. اندازه استاندارد آنها در واقع 11*4 (عمق 1.5 میلی متر) است، در حالی که بیشتر افراد اندازه بزرگتری را در نظر می گیرند. این اندازه تعادل خوبی از قابلیت استفاده و هزینه های جاری ایجاد می کند چرا که هر چه استخر بزرگ تر باشد، مخزن بزرگ تری برای گرمایش نیاز دارد. مطمئناً شما به فضای اضافی (تقریباً 2 متر) در اطراف استخر، به علاوه فضای مناسب برای درخت کاری، محوطه سازی نیاز خواهید داشت.

سیستم گرمایشی استخر چگونه است؟

استخرها برای گرم شدن به مقدار زیادی انرژی نیاز دارند. هیترهای استخر کمی شبیه دیگ های بخار هستند و می توانند توسط روغن، برق یا گاز کار خود را انجام دهند. برخی از سیستم های مدرن از پمپ های حرارتی با منبع هوا برای استخراج انرژی از هوا استفاده می کنند. شما می توانید از این سیستم تولید 1 کیلو وات تا 5 کیلو وات برق انتظار داشته باشید.

تعمیر و نگهداری استخر

استخرهای متفاوتی وجود دارند و نیاز به نگهداری آنها نیز ممکن است متفاوت باشد. با این حال، همه آنها مجموعه ای از نکات مشترک مربوط به نگهداری دارند و آن هم مراقبت منظم و معمولی آن است. برداشتن موادی که در طی مدت زمان خاصی بر روی سطح استخر جمع شده اند یکی از سریع ترین و آسان ترین راه ها برای تمیز کردن استخر شما است زیرا به مرور زمان این زباله های شناور ته نشین می شوند و برداشتن آن نیز سخت تر می شود. برای از بین بردن برگ ها و سایر موارد ناخواسته می توانید از یک توری دستی استفاده کنید.

بهتر است قبل از تعیین بودجه برای ساخت استخر در باغ ویلا به هزینه های جاری و تعمیر و نگهداری آن نیز توجه داشته باشید. از آنجا که گرما کلر را تجزیه می کند، کار اصلی در واقع بررسی pH و میزان کلر آب است. خبر خوب این است که شما می توانید از دستگاه های موجود و تعبیه شده در این رابطه استفاده کنید. همچنین اگر تمایلی به استفاده از کلر ندارید، می توانید یک سیستم نمکی استخر نصب کنید.

تکنیک های ساخت استخر به تدریج گران تر می شوند اما سریع تر نیز نصب می شوند، کمتر در معرض خرابی قرار می گیرند و اجرای آن بسیار کارآمد تر است. برای ساخت استخر بهتر است با یک شرکت تولید و نصب استخر معتبر قرار داد ببندید و برای اجرای صحیح و کارآمد از آنها به صورت مرحله به مرحله تضمین کیفیت بگیرید.

چگونه می توان استخر شنای خود را ایمن نگه داشت؟

ایمنی مسئله ای بزرگ است اما با یک رویکرد معقول می توان آن را اجرا کرد و احتمال وقوع خطرات احتمالی را به حداقل رساند. حصار قفل شده و بلند در اطراف استخر که دارای یک پوشش اتوماتیک ایمنی باشد و همچنین وجود تجهیزات نجات در نزدیکی استخر حیاتی است.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها