رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502145

تی شرت Long چیست؟ | انواع استایل های LONGLINE

رپورتاژ تبلیغی / معمولا آقایون از تیشرت های لانگ استفاده می کنند . در ادامه قصد داریم ویژگی های و همین طور مزایای جذاب تی شرت های long را توضیح دهیم.

h1 dir="RTL">

تی شرت لانگ می تواند ساختار بدن طبیعی انسان را تکمیل کند ، زیرا طول آن ها از قاب های زاویه دار و جعبه ای تر آنها حمایت می کند. حتی مردان بلند قد می توانند یک تی شرت بلند و مناسب را تن کنند زیرا شانه های پهن و بلندشان را متعادل می کند و البته می توانید از تی شرت لانگ به عنوان یک پیراهن کاملا پ.شاننده بدن نیز استفاده کنید .

مردان ، مانند خانم ها ، می خواهند در لباس های خود هم راحت و هم مرتب به نظر برسند .

ما برای اولین بار این روند را در افراد مشهوری مانند کانی وست و جاستین بیبر دیدیم .

تی شرت Longline چیست؟

Longline نامی است که به هر سبکی از لباس داده می شود که بیشتر از برش معمولی است و مقداری بزرگ به نظر می رسد .

در این نوع تی شرت ها حتی دکمه هایشان نیز ممکن کاملاً زیر باسن قرار بگیرند و تا ران ها گسترش یابند و در بعضی سبک ها درست تا بالای زانوها هستند . طول دقیق آن بسته به ظاهری که مارک و قطعه ای که با آنها کار می کند متفاوت است.

یک تی شرت بلند که مثلاً درست روی زانوها قرار دارد ، بسیار بزرگ تر از پیراهن های یقه دار است. یک پیراهن یقه دار نباید تا بیشتر از قسمت میانی ران امتداد یابد .

شاید این تازه بودن ظاهر غیر معمول است که یک تی شرت بلند را یک انتخاب جسورانه می کند. یا شاید این انعطاف پذیری سبک طولانی باشد که باعث می شود فقط تعداد معدودی بتوانند آن را از بین ببرند. تی شرت های Longline احساس کاملاً مشخصی از افراد خیابانی الهام گرفته از شهر را نشان می دهند .

ممکن است فکر کنید که برای پوشیدن آن ها باید اعتماد به نفس زیادی داشته باشید ، اما حقیقت این است که نکات مفید یک ظاهر طراحی همراه با درک سبک های مختلف بلند مدت به شما کمک می کند مانند پوست دوم به این امکان را می دهد تا آن ها را به راحتی بپوشید .

انواع مختلف استایل های LONGLINE

انواع مختلفی از سبک های تی شرت لانگ یا بلند وجود دارد که می توانید آنها را در کمد لباس خود بگنجانید. تنوع طول ، بریدگی و سبک های مختلف در کمدتان به شما این قدرت را می دهد که قدرت انتخاب بالای داشته باشید .

استایل اسکیت باز

استایل "اسکیت باز" همانطور که از نام آن پیداست ، یک اسکیت باز به شما می دهد. این نوع تی شرت بلند دارای آستین های برش ، شانه پهن و یک پنجه لبه دار است که در باسن باریک تر است. تیشرت بلند و مناسب اسکیت باز راحت است و امکان حرکت آزاد را فراهم می کند و برای تابستان عالی است. جیب با شلوار جین لاغر و ونس برای ظاهری زیبا و مینیمالیستی.

همچین با این نوع تیشرت ها شلوار اسلش نیز بسیار مناسب است .

اساتیل با آرامش

این تیشرت ها معمولاً از پنبه های نرم و نخی تهیه می شوند و از طرحی برخوردار هستند که راحتی را برای شما به ارمغان می آورند .

استایل جعبه تناسب

تی شرت بلند و باریک جعبه ای دارای یک هدف است و آن فقط یک برش مربع و جعبه ای نیست. تی شرت های لانگ با جعبه تناسب برای لایه بندی مناسب هستند و آستین های بلند تری دارند که به آرنج متصل شده اند.

شانه ها مربع تر از یک تیشرت معمولی هستند و به جای اینکه پایین بیفتند تقریباً به اندازه شانه ها گسترده شده اند .

استایل دکمه بلند

بزرگترین اشتباهی که می توانید با اینن نوع پیراهن ها انجام دهید این است که آن ها را بکشید . این پیراهن ها برای دیده شدن تولید شده اند و دکمه های تا باسن دارند. این نوع پیراهن ها گشاد هستند و به شما این امکان را می دهند که بدون محدودیت حرکت کنید .

استایل سجاف خمیده

تیشرت های لانگ و خمیده دارای آستین های کوتاه تر هستند که در قسمت بازوی میانی بالا و شانه پهن تر با پایه باریک بریده می شوند .

در ضمن برای اینکه بسیار جذاب تر به نظر بیایید می توانید با تیشرت لانگ یک جفت کفش اسپرت مردانه نیز بپوشید .

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها