رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502246

اعلام جزئیات پذیرش دوره‌های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی

ساعت24- معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی، زمان ثبت نام و پذیرش در دوره‌های کاردانی و کارشناسی (ناپیوسته) مهرماه سال ۹۹ این دانشگاه را اعلام کرد.

دانشگاه علمی کاربردی
دکتر محسن محمدزاده با تاکید براینکه زمان پذیرش در دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) مهرماه سال 1399 از شهریور ماه سال جاری آغاز می‌شود، گفت: با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های به عمل‌آمده از طریق سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرش دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) مهرماه سال 1399 بر اساس تقویم زمانی اعلام شده صورت می گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: بر این اساس داوطلبان کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای (ناپیوسته) از ۴ تا ۱۱ شهریور ماه می‌توانند نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام کنند و پذیرش در دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نیز از ۱۱ شهریور ماه آغاز می‌شود و این مهلت تا ۱۷ این ماه ادامه دارد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور می‌توانند در تاریخ‌های قید شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

وی افزود: متقاضیان باید پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، در زمان اعلام شده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها