رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502365

یک مسئول: تنها کلید شکست کرونا رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک است

ساعت 24-اردبیل تنها کلید شکست کرونا رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک است به طوری که در این زمینه مردم پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نمی کنند و اگر این روند ادامه یابد مجبور به درخواست تعطیلی شهرستان خواهیم گرفت.

style="text-align:justify">حجت الاسلام باوقار ۱۲ تیر در جلسه شورای اداری شهرستان مشگین شهر با اشاره به اینکه مشکل بیکاری در شهرستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی قابل حل است، افزود: مسئولان ادارات برخورد شایستهای با سرمایه گذاران داشته و موانع را از پیش پای آنها بردارند شایسته نیست ادارات با کاغذبازی موجبات فرار سرمایه گذار را فراهم کنند.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر با انتقاد از نحوه قیمت گذاری کالا توسط اداره صمت گفت: این قابل قبول نیست به طور مثال اداره صمت قیمت پیاز را ۴۰۰۰ تومان تعیین ولی در بازار به قیمت ۲۰۰۰ تومان فروخته شود این بدین معنی است که قیمتها کارشناسی شده نیست.
در ادامه دکتر شریفی رئیس شبکه بهداشت شهرستان مشگین شهر در خصوص وضعیت بیماری کرونا گفت: از ابتدای تیر ماه آمار ابتلا به این بیماری در حال افزایش است و در صورت عدم رعایت مردم به شرایط اول اسفند ماه بر میگردیم.
شریفی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در مشگین شهر تاکنون ۶۸۹ نفر در بیمارستان بستری و ترخیص شدهاند و تعداد ۳۵ نفر نیز جان خود را از دست دادهاند.

وی با بیان اینکه تنها کلید شکست کرونا رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک است، گفت: متاسفانه مردم پروتکلهای بهداشتی را رعایت نمیکنند و اگر این روند ادامه یابد مجبور به درخواست تعطیلی شهرستان خواهیم شد.

در ادامه عباس زاده مشگینی با اشاره به وضعیت اشتغال و آمار بالای بیکاری در بین جوانان تحصیلکرده این شهرستان از مسئولان خواست مشکل اشتغال را جدی گرفته و برای رفع این معضل برنامه عملی داشته باشند.
نماینده مردم مشگین شهر اظهار کرد: دلیل اینکه جمعیت شهرستان از ۱۸۰ هزار نفر نسبت به بیست سال به ۱۶۰ هزار نفر رسیده نشان دهنده این است که مسئولان در این شهرستان در سالهای گذشته قدرت جذب سرمایه گذار را نداشتهاند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها