رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502586

نبرد ترامپ و بایدن برای تصاحب فضای مجازی

ساعت 24-یک رسانه غربی از تلاش نابرابر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای تصاحب فضای مجازی و استفاده از آن جهت پیروزی در انتخابات ماه نوامبر گزارش داد.

style="text-align:justify">آسوشیتدپرس در گزارش خود با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تاثیری که فضای مجازی بر جامعه آمریکا دارد می نویسد: هم دونالد ترامپ و هم جو بایدن تلاش دارند تا بر فضای مجازی مسلط شوند اما بایدن به عنوان نامزد حزب دموکرات در برابر ترامپ حریفی تازه کار محسوب می شود چون ترامپ در فیسبوک ۲۸ میلیون دنبال کننده دارد در حالی که دنبال کنندگان بایدن در این شبکه اجتماعی فقط دو میلیون نفر است.

علاوه بر آن ترامپ به طور متوسط روزانه ۱۴ پیام در فیسبوک منتشر می کند در حالی که تعداد پیام های منتشر شده از سوی بایدن در فیسبوک نصف تعداد پیام های ترامپ است.

علاوه بر فیسبوک، در توئیتر نیز جدالی نابرابر میان ترامپ و بایدن وجود دارد چون، رئیس جمهور آمریکا در توئیتر ۸۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دنبال کننده دارد در حالی که تعداد دنبال کننده های بایدن در توئیتر فقط شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفر هستند.

علاوه بر این ترامپ در سال های گذشته توانسته در توئیتر یک نوع ارتش برای خود مهیا کند و افراد این ارتش به طور مرتب در حال باز نشر پیام های او در توئیتر هستند.

وضعیت در موتور جستجوی گوگل و همچنین یوتیوپ نیز به همین شکل است و ترامپ در جایگاه بالاتری از بایدن قرار دارد.

در این میان باید دید که آیا ترامپ می تواند سیل دنبال کنندگان خود در فضای مجازی را وارد دنیای واقعی کند و از آنها در زمان رای گیری استفاده کند یا آنکه تفاوت های میان دنیای واقعی و مجازی حکایت دیگری را را در انتخابات ماه نوامبر رقم می زند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها