رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502647

باران در راه بیشتر مناطق ایران

ساعت 24- یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب برای برخی مناطق کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود.

آب و هوا
فریبا گودرزی در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: برای امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب برای شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات هرمزگان، جنوب کرمان و دامنه‌های جنوبی البرز، قزوین، تهران و شرق سمنان رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز سه شنبه شرق گیلان، غرب مازندران، تهران و البرز بارش پراکنده و در نیمه غربی رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه روز چهار شنبه در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم می‌شود، افزود: در جنوب کرمان و هرمزگان بارش پراکنده اتفاق می‌افتد.

گودرزی بیان کرد: طی دو روز آینده در نوار شرقی و مناطق مرکزی کشور وزش باد و در منطقه زابل باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه طی ۳ روز آینده دریای عمان و روز سه شنبه تنگه هرمز مواج است، عنوان کرد: هوای تهران نیمه ابری است و امشب در ارتفاعات تهران احتمال بارش پراکنده وجود دارد و پیشینه دمای پایتخت ۳۴ درجه سانتی گرا است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها