رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502681

همه مسافران اتوبوس امروز ماسک زدند

ساعت24-مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: تقریبا تمام مسافران اتوبوس امروز از ماسک استفاده کرده‌اند.

محمود ترفع درباره اجباری شدن استفاده از ماسک در اماکن عمومی و حمل و نقل عمومی اظهار داشت: از امروز باید نظارت و کنترل شدیدتری در پایانه‌ها و ایستگاه‌ها اعمال شود تا همه مسافران اتوبوس ماسک داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از ورود مسافران بدون ماسک جلوگیری می‌شود، اظهار کرد: با توجه به تعداد بالای ایستگاه‌های اتوبوس در سطح شهر، کنترل دقیق همه ایستگاه‌ها مقدور نیست اما تا جایی که ممکن است با کمک عوامل اجرایی شرکت واحد و اجراییات شهرداری تهران بر استفاده شهروندان از ماسک در ناوگان اتوبوسرانی نظارت می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، استفاده از ماسک در اتوبوس را الزامی در راستای حفظ سلامت خود شخص و سایر شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: جا دارد از شهروندانی که با زدن ماسک در اتوبوس و رعایت حقوق دیگر مسافران، امکان انتقال ویروس کرونا را به حداقل می‌رسانند، قدردانی کنیم.

ترفع خاطر نشان کرد: از امروز که زدن ماسک در اماکن عمومی به ویژه در حمل و نقل عمومی اجباری شده، ۱۰۰ درصد مسافران باید ماسک بزنند و خوشبختانه این موضوع تقریباً از سوی همه مسافران رعایت شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها