رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502685

«روزگار جوانی» با بازیگران جدید ساخته میشود

ساعت24-بازیگر سریال «ستایش» گفت: هنوز از سمت سازندگان سریال «روزگار جوانی ۲» هیچ صحبتی با من نشده است، خبر دارم که قرار بر ساخت فصل دوم این سریال با حضور بازیگران جدید است.

کیهان ملکی درباره آخرین مجموعه فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال مشغول به کار خاصی نیستم، طی چند ماه گذشته طبیعتا به دلیل شیوع بیماری کرونا وضعیت تولیدات به شدت با مشکل روبرو شده و به همین نسبت پیشنهاداتی که برای بازی به من می‌رسید هم کم شده است.

وی با اشاره به وجود برخی پیشنهادات ضعیف برای حضور در آثار اذعان کرد: البته برخی پیشنهادات طی دو ماه گذشته به من شده است اما نقش‌ها باب میلم نبوده و کاراکترها عمق چندانی نداشته اند، ترجیح می‌دهم با شرایط فعلی تولیدات و همچنین تا وقتی که بیماری کرونا ریشه کن نشده کم کار باشم و یا اگر کاری باشد در اثری بازی حضور یابم که بتوانم از آن دفاع کنم.

بازیگر سریال «ستایش» درباره احتمال حضورش در فصل دوم سریال «روزگار جوانی» اذعان کرد: هنوز از سمت سازندگان اثر هیچ صحبتی با من نشده است، خبر دارم که قرار بر ساخت فصل دوم این سریال با حضور بازیگران جدید است، البته تا آنجا که می‌دانم قرار است یکی از بازیگران فصل یک هم در اثر حضور داشته باشد اما با من که صحبتی نشده است.

وی درباره علاقه شخصی خود برای حضور در فصل دوم سریال «روزگار جوانی» تاکید کرد: برای من در درجه اول فیلمنامه مهم است، واقعیت امر هیچ فکری درباره حضورم در فصل این سریال نکرده ام، اما اگر فیلمنامه و کارگردانی خوب باشد به بازی در این اثر فکر خواهم کرد.

بازیگر سریال «روزگار جوانی» درباره وضعیت کنونی سینماها بعد از بازگشایی اذعان کرد: واقعیت امر هیچ چیز در شرایط فعلی قابل پیش بینی نیست، تا وقتی که کرونا به شکل فعلی در جامعه وجود داشته باشد نمی‌توان درباره آینده سینما در سال جاری فکر اساسی کرد، این ویروس باعث شده تا هیچ چیز قابل حدس نباشد، به نظر من هم تا وقتی که این بیماری به صورت کامل ریشه کن نشده باشد نمی‌توان اظهارنظر خاصی در قبال سینما انجام داد.

وی در همین رابطه تصریح کرد: آنچه مشخص است آنکه سینماها بعد از بازگشایی هم چندان رونقی پیدا نکرده اند و آن هم صرفا به دلیل ادامه شیوع بیماری کرونا است، شاید باید به همان اکران آنلاین به صورت جدی تر فکر کنیم، این نوع از اکران در شرایط فعلی می‌تواند بستر مناسبی برای جایگزین شدن اکران فیزیکی باشد.

ملکی با تاکید بر لزوم نظارت بر روند اکران آنلاین خاطرنشان کرد: مسئولین فرهنگی و مربوطه نسبت به اکران آنلاین برای جلوگیری از قاچاق این آثار راهکار مناسبی پیدا کنند، زیرا این نوع از اکران فعلا تنها راه بقای سینما در شرایط فعلی است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها