رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502747

نخست‌وزیر مراکش: امارات به ما حسادت میکند

ساعت 24-نخست‌وزیر مراکش و دبیرکل حزب عدالت و توسعه این کشور بدون این‌که نامی ببرد از دولت امارات انتقاد کرد و گفت: کشورهایی در امور داخلی مراکش دخالت کرده و تصمیماتشان را بر آن دیکته می‌کنند.

style="text-align:justify">به گزارش روزنامه القدس العربی چاپ لندن، سعدالدین العثمانی نخست‌وزیر مراکش در "همایش صحرا" که از سوی جوانان حزبش برگزار شده بود، گفت: کشورهایی هستند که به مراکش به خاطر موفقیت‌هایش حسادت می‌کنند و از این رو در پرونده‌های داخلی آن مداخله کرده و به رهبران این کشور حمله می‌کنند اما مراکشی‌ها کاملا هوشیار مقابل آن‌ها ایستاده‌اند.

العثمانی در اشاره به بحرانی که چند هفته پیش بین مراکش و امارات رخ داد و منجر به هجمه‌های بی‌امان رهبران و رسانه‌های اماراتی علیه این کشور شد، گفت: حملات ظالمانه با تامین مالی از خارج وجود دارند تا وجهه مراکش را خدشه‌دار کنند.

نخست‌وزیر مراکش تاکید کرد: شهروندان در مقابل آن ایستادند و کمپین هشتگ #«شکراً للعثمانی» را به راه انداختند که نشان از هوشیاری ملت بود.

دولت مراکش و رئیس آن در شبکه‌های اجتماعی همواره مورد حملات امارات قرار می‌گیرند که آخرین مورد آن متهم کردن دولت این کشور به شکست در مهار کرونا و عدم تامین نیازهای شهروندانش بود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها