رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503017

توافق پرسپولیسیها باکالدرون؟

ساعت24-معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: پالس های مثبتی از کالدرون دریافت کرده ایم و می خواهیم با او مصالحه کنیم.

مهدی خواجوند درباره محکومیت باشگاه پرسپولیس به پرداخت بیش از 750 هزار دلار در پرونده شکایت گابریل کالدرون و دستیارانش اظهار داشت: باید دلیل صدور این احکام آسیب‌شناسی شود. خوشبختانه برخی برنامه‌های صدا و سیما چندان مقصر این مسائل را امور حقوقی باشگاه‌ها نمی‌دانند. بدون تعارف انجام تعهدات قرارداد در زمان خود اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: آقایانِ مدیر پیش از امضای قرارداد باید پیش بینی امکان پرداخت مبلغ آن را هم داشته باشند. من وظیفه حقوقی دارم که طبق آن وقتی دعوایی به من ابلاغ می‌شود باید پاسخ مناسبی به آن داده و پروسه قانونی اش را طی کنم. در زمان خود و در فرجه‌های پیش بینی شده چنین اتفاقی می‌افتد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس که با بخش خبری ساعت 14:30 صحبت می‌کرد ادامه داد: مراحل مربوط به انعقاد قرارداد، پیش بینی بودجه، اتمام همکاری با یک بازیکن، مربی و فسخ قرارداد، در پروسه خود باید اتفاق بیفتد. تصمیم به اتمام همکاری می‌تواند با مذاکرات مناسب و پرداخت حداقلی حق و حقوق به سرانجام برسد اما به دلایل متعدد در فوتبال ایران چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

خواجوند تصریح کرد: حکم پرونده کالدرون صادر شده است و من به عنوان یک شخص حقوقی در فرجه مناسب قانونی آن را پیگیری می‌کنم اما خوشبختانه پالس های مثبتی از کالدرون دریافت کردم. رسول پناه مدیریت باشگاه هم به صورت جدی پیگیر حل و فصل این پرونده‌ها است تا بتوانیم همزمان با پیگیری مراحل حقوقی، مصالحه خوب و مناسبی هم با این آقایان داشته باشیم که ان‌شاءالله این اتفاق می‌افتد.

وی درباره زمان باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب کالدرون بیان کرد: این پرونده و تمام پرونده‌های دیگر ما از لحاظ زمان به خوبی مدیریت شدند. برای این پرونده فرجه یا مهلت خاصی تعیین نشده و باید در مهلت مقرر شرح تفصیلی حکم را دریافت کنیم تا ببینیم استدلال فیفا برای محکومیت باشگاه پرسپولیس چه بوده است.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پس از ابلاغ گرندز حکم، 21 روز برای اعتراض به حکم و استیناف نظر داریم که این موضوع در دادگاه CAS انجام می‌شود. اگر طبق مذاکراتمان به صلح برسیم، تجدیدنظرخواهی در دادگاه CAS منتفی می‌شود اما امیدوارم با جدیت رسول پناه در پیگیری پرونده‌ها قبل از این که باشگاه دچار مشکلی شود آنها را تمام کنیم. هرچند اکنون ‌نگرانی خاصی در مورد تصمیم کمیته انضباطی فیفا نداریم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها