رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503039

گزارش وزیر اطلاعات از علل حادثه نظنز در کمیسیون امنیت

ساعت24-سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از جلسه این کمیسیون برای بررسی ابعاد حادثه نطنز را تشریح کرد.

style="text-align:justify">سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از جلسه این کمیسیون برای بررسی ابعاد حادثه نطنز را تشریح کرد.

بوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جزئیاتی از جلسه عصر امروز(سه‌شنبه، 17 تیر 99) اینکمیسیون، گفت: در جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس و در ادامه جلسات برای بررسی حادثه نطنز، آقای علوی وزیر اطلاعات و معاونین مربوطه، مقامات ارشد فرماندهی پدافند هوایی ارتش و مقامات ارشد نیروی انتظامی حضور یافتند.

وی افزود: در این جلسه، مقامات مربوطه با ارائه گزارشی از حوزه مسئولیت‌شان، به تشریح ابعاد امنیتی واقعه نطنز پرداختند و ضمن استماع نظرات اعضای کمیسیون، به سوالات آنها پاسخ دادند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در پایان خاطرنشان کرد: طبق گزارشی که میهمانان جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره حادثه نطنز ارائه کردند، مشخص شد که تاکنون نتایج قابل‌توجهی در این باره حاصل شده و بررسی دقیق‌تر ابعاد مخلتف موضوع انفجار نطنز، ادامه دارد؛ با پایان بررسی دقیق و فنی موضوع، نتایج قطعی از طریق دستگاه‌های ذی‌ربط به اطلاع مردم نیز خواهد رسید.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها