رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503224

مبتلایان به کرونا در آمریکا از ۳ میلیون نفر گذشت

ساعت 24 - جدیدترین آمارهای دانشگاه جان‌هاپکینز نشان می‌دهد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از ۳ میلیون نفر گذشته است.

style="text-align:justify">شمار مبتلایان به «کووید-۱۹» (کروناویروس ۲۰۱۹) از ۳ میلیون نفر گذشت تا یک چهارم کل مبتلایان در دنیا در آمریکا باشند.

جدیدترین آمارهای «دانشگاه جان‌هاپکینز» نشان می‌دهد ۳۰۰۹۶۱۱ نفر به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند که بالاترین رقم ابتلا در حال حاضر در دنیا است. برزیل با ۱۶۶۸۵۸۹ نفر در رتبه دوم قرار دارد.

دانشگاه «جانز هاپکینز» در جدیدترین آمار و ارقام خود گزارش کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۸ هزار و ۲۹۲ مورد جدید به مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا افزوده شد تا آمار کلی مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این کشور به دو میلیون و ۹۹۴ هزار و هشت نفر برسد.

بیش از ۱۲ میلیون نفر در حال حاضر در دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و آمارهای جدید نشان می‌دهد یک چهارم کل مبتلایان در آمریکا هستند.

شیوع ویروس کرونا در آمریکا اخیراً شدت گرفته است. دانشگاه جان هاپکینز روز گذشته (سه‌شنبه) گزارش داده بود در ۲۴ ساعت قبل‌تر، یکهزار و ۱۷۱ مورد جدید در آمریکا بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و آمار کلی قربانیان «کووید-۱۹» در این کشور به ۱۳۱ هزار و ۴۵۵ نفر افزایش یافت.

مقایسه آمار و ارقام جدید جانز هاپکینز با آمار چند روز گذشته این مرکز نشان می‌دهد که مجدداً تعداد مبتلایان به ویروس کرونا از زمان شیوع تاکنون یک رکورد تازه‌ای زده است و تعداد قربانیان این ویروس نیز علیرغم آنکه در روزهای گذشته روندی نزولی داشته، مجدداً به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

با اینحال، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به کروناویروس در آمریکا را سه میلیون و 97 هزار و 84 نفر و مجموع قربانیان آن را 133 هزار و 972 نفر گزارش کرده است.

طبق آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون ۱۱ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۶۷۸ نفر از مردم جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و ۵۴۳ هزار و ۵۳۵ نفر از آنها نیز جان خود را از دست داده‌اند و ۶ میلیون و ۴۱۶ هزار و ۶۶۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند. آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار و ارقام مبتلایان و قربانیان کرونا قرار دارد.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها