رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503250

افزایش آمار مبتلایان و جان‌باختگان کرونا در فرانسه

ساعت24- مقامات بهداشت و درمان فرانسه از افزایش شمار مبتلایان و جان‌باختگان کرونایی در این کشور خبر دادند؛ افزایشی که به گفته آن‌ها، بیش از میانگین اخیر است.

کرونا
مقامات بهداشت و درمان فرانسه ضمن هشدار نسبت به احتمال بروز موج دوم کرونا در این کشور، اعلام کردند که تعداد موارد جدید ابتلا به کرونا و هم‌چنین شمار جان‌باختگان چند روز اخیر در فرانسه بیشتر از میانگین روزانه در هفته گذشته بوده است.

تعداد کل موارد قطعی ابتلا به کرونا در فرانسه با افزایش ۶۶۳ تن دیگر در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۶۹ هزار و ۴۷۳ تن رسیده است که در مقایسه با هفته‌ی گذشته افزایش داشته است.

جروم سالومون، مقام ارشد وزارت بهداشت فرانسه اظهار کرد: «دولت باید خود را برای مقابله‌ی همه‌جانبه با ویروس همه‌گیر کرونا و حتی مقابله با موج دوم شیوع آن در کشور آماده کند.»

تعداد کل قربانیان کرونا در فرانسه نیز با افزایش ۳۶ فوتی به ۲۹ هزار و ۹۶۵ تن رسیده است. این رقم تقریباً دو برابر بیشتر از میانگین روزانه در هفته‌ی گذشته یعنی ۱۸ فوتی در روز است.

فرانسه از لحاظ شمار قربانیان کرونا در جهان پس از ایالات متحده، برزیل، انگلیس، ایتالیا و مکزیک رتبه‌ی ششم را به خود اختصاص داده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها