رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503352

همسر کیم کارداشیان: رئیس جمهور میشوم/ او و همسرش 200 میلیون فالوئر دارند

ساعت24-هرکسی با داشتن حداقل ۳۵ سال، محل تولد در آمریکا و حداقل ۱۴ سال سکونت متوالی در این کشور می‌تواند در انتخابات ایالات متحده آمریکا شرکت کند.

quot;کانی وست" خواننده رپ آمریکایی در حال راه انداختن کمپین‌های انتخاباتی جدی برای ورود به کاخ سفید است. او پس از فیلم "پلنگ سیاه" به مدل کشورداری تخیلی "واکاندا" در این فیلم علاقه‌مند شده و با ایجاد حزب خودخوانده "تولد" از این مدل برای ریاست جمهوری الهام گرفته است.

نشریه فوربس در مقاله روز چهارشنبه خود و پس از 4 ساعت مصاحبه با این موسیقدان، خواننده و طراح مد 43 ساله نوشت: کانیه وست دیگر قصد ندارد از دونالد ترامپ حمایت کند.

"کیم کارداشیان" تاجر، مدل، بازیگر و چهره رسانه‌ای در آمریکا که به همراه کانیه وست -همسرش- چهار سال پیش از حامیان بزرگ دونالد ترامپ در کاراز انتخاباتی بودند، حالا خودشان را برای حضور در رقابت انتخاباتی با ترامپ آماده می کنند.

"وست" که گفته می‌شود دچار اختلال دو قطبی است در اواخر هفته گذشته میلادی در توییتی اعلام کرد که برای انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر شرکت خواهد کرد اما او تا کنون هیچ یک از مدارک لازم برای شرکت در انتخابات را پر نکرده است.

او در مصاحبه طولانی خود اعلام کرد: در هیچ انتخاباتی رای نداده است و هیچ ساز و کار و دستگاه انتخاباتی ندارد. اما او گفت: مانند تمام کارهایی که در زندگی انجام داده‌ام، این کار را نیز برای بردن انجام می‌دهم.

این خواننده در سال 2015 قصد خود برای ورود به عرصه ریاست جمهوری اعلام کرد اما پس از آن تلاشی برای ورود به کاخ سفید نکرد.

کیم کارداشیان همسر کانیه وست نیز توییت او را در صفحه خود باز نشر کرد و البته تا کنون نظری را در این مورد اعلام نکرده است. او در زیر یکی ار پست‎های همسرش نوشت که از او حمایت می‌کند. کیم کارداشیان بیش از 178 میلیون فالوئر در اینستاگرام دارد و در این مورد طرفدارانش از 30 میلیون فالوئر وست در توییتر همسرش به عنوان نامزد ریاست جمهوری به مراتب بیشتر است.

وست با کفش ورزشی و خط پوشاک برند "ییزی" را میلیاردر شده است. با این حال برخی از سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های وی در سال‌های گذشته باعث نگرانی‌هایی در مورد سلامت روانی وست شده است.

ترامپ در مصاحبه روز سه شنبه خود با وب‌سایت خبری "ریل کلیر پالتیکز" گفت: وست دارای یک "صدای واقعی" است.

وست که در دوران انتخابات ریاست جمهوری قبلی یکی از بزرگترین مشاهیر طرفدار ترامپ بود در این باره به نشریه فوربس گفت: کلاه قرمزش را برداشته است. او در واقع به همان کلاه‌های بیس‌بالی اشاره دارد که تیم ترامپ در کمپین‎های انتخاباتی ریاست جمهوری قبلی در اختیار طرفدارانش قرار داد و شعار "عظمت را دوباره به آمریکا باز می‌گردانیم" روی آن نوشته شده بود.

وست که نام حزب خود را "تولد" نامیده در این باره گفت: وقتی ما پیروز شویم، تولد همگان است.

او افزود: من قصد دارم از قوانینی و چارچوب‌های کشور خیالی "واکاندا" در فیلم "پلنگ سیاه" استفاده کنم. این بهترین توصیف از آن چیزی است که تیم من در کاخ سفید انجام خواهند داد.

هرکسی با داشتن حداقل ۳۵ سال، محل تولد در آمریکا و حداقل ۱۴ سال سکونت متوالی در این کشور فارغ از اینکه چه جنسیت، رنگ پوست یا شغلی دارد، می‌تواند در انتخابات ایالات متحده آمریکا شرکت کند، بنابراین فردی مثل کانیه وست مانند سایر شهروندان آمریکایی صلاحیت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را دارد.

وست در مورد سیاست‌های آمریکا گفت: برنامه‌های والدین در مراقبت‌های بهداشتی و باروری در شهرها توسط گروه‌های سفیدی انجام می‌گیرد که کارهای شیطانی می‌کنند.

سخنگوی جو بایدن معاون سابق رئیس‌جمهوری آمریکا در دوران باراک اوباما و کاندیدای ریاست جمهوری آینده از سوی دموکرات‌ها نیز نظری در مورد اظهارات خواننده آمریکایی اعلام نکرده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها