رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503652

زالی: برگزاری مجالس عروسی و ترحیم در تهران تعلیق شود

ساعت 24-فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با توجه به شرایط جدی بیماری کووید - ۱۹ در استان تهران در نامه‌ای از استاندار تهران درخواست تعلیق برگزاری رسمی و غیر رسمی مجالس عروسی و ترحیم تا اطلاع ثانوی در این استان شد.

style="text-align:justify"> علیرضا زالی در این نامه بیان داشت: با توجه به شرایط بیماری کووید - ۱۹ در استان تهران و لزوم اقدامات مداخله ای تا اطلاع ثانوی برگزاری هرگونه سمینار، جشنواره، فعالیت های نمایشگاهی تعلیق شود.

وی در این نامه که امروز شنبه در اختیار خبرگزاری ایرنا قرار گرفت، اعلام کرد که همچنین تجمعات بالاتر از ۱۰ نفر هم در استان تهران نباید برگزار شود.
فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران افزود: پیشنهادات اصلی ستاد مقابله با کرونا تقلیل حضور و ظرفیت کارکنان ادارات، تغییر ساعات کاری در تمامی سازمانها و تعلیق طرح ترافیک در تهران است.
وی در خصوص محیط‌های بسته به عنوان مهمترین فاکتور برای گسترش کرونا نیز تاکید کرد: به هر شکلی باید از تجمع افراد در محیط های بسته، مسقف و کوچک بدون داشتن تهویه مناسب جلوگیری کرد.
به گفته زالی استان تهران در دو هفته اخیر شرایط متفاوتی را تجربه کرده است. در طی ۱۰ روز اخیر همه شاخص‌ها از جمله میزان ابتلا، تعداد مراجعان به مراکز بهداشتی و درمانی، آمارمراجعان سرپایی، موارد تست مثبت و بستری در بخش های عادی و ویژه با افزایش روبه تزایدی روبروبوده است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها