رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503684

معاون نصرالله: فروپاشی اسرائیل حتمی است

ساعت 24-معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن درخواست از مسلمانان برای اتحاد در برابر طرح اشغالگرانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در فلسطین، مقاومت را عامل مهم در ناکام گذاشتن این طرح‌ها دانست.

style="text-align:justify"> شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت که طرح ضد فلسطینی آمریکا در فلسطین موسوم به «معامله قرن» مرده به دنیا آمده است.

شیخ قاسم که امروز شنبه در همایش «متحدان در برابر معامله قرن و طرح الحاق کرانه باختری» که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، صحبت می‌کرد گفت از آنجایی که طرح آمریکایی‌ها یک طرفه بوده و بخشی از ظلم جهانی در حق فلسطینیان است، مرده به دنیا آمده است و اجماع فلسطینیان بر مخالفت و مقابله با آن در کنار اجماع جهانی که به زودی حاصل خواهد شد، این طرح را ناکام خواهد گذاشت».

او با بیان اینکه باید در برابر فلسطین متحد بود، اظهار داشت که «صهیونیست‌های اشغالگر از روزی که فلسطین را با نظارت انگلیس‌ها اشغال کردند، اقدام به تقسیم و تجزیه فلسطین کردند و از آن زمان، این منطقه و منطقه خاورمیانه در حالتی از اضطراب، جنگ، دشمنی و جنایت به سر می‌برد».

معاون سید حسن نصرالله مقاومت فلسطینیان در برابر اشغالگران صهیونیست‌ها را کارگر دانست و گفت که مقاومت آن‌ها و فداکاری شهدا و رزمندگان فلسطینی بود که مانع از ترسیم مرزهای دولت غاصب شد و از حق نسل‌های بعدی محافظت کرد و حافظ و نگهبان آرمان قدس گشت».

او بقای رژیم صهیونیستی را حاصل حمایت‌های استکبار جهانی دانست و گفت که واقعیت‌ها ثابت کرده است که اسرائیل به تنهایی توان بقا ندارد و تداوم اشغالگری آن مرهون ظلم جهانی و حمایت‌های استکبار و در رأس آن آمریکا و کشورهای بزرگ از این رژیم است که باعث شده، تداوم داشته باشد.

شیخ قاسم ادامه داد: به محض اینکه این حمایت‌ها قطع شود، فرو خواهد پاشید؛ چرا که رژیمی است جعلی و در محیطی شکل گرفته است که بدان تعلق ندارد.

رژیم اشغالگر قدس بعد از رونمایی از طرح صلح ادعایی آمریکا در مورد فلسطین که هدف از آن، نابودی آرمان فلسطین و تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس است، در صدد است ۳۰ درصد خاک کرانه باختری را اشغال کند. بر اساس قطعنامه سازمان ملل، هرگونه شهرک‌سازی در مرزهای ۱۹۶۷ غیرقانونی و اشغالگری است.

صهیونیست‌ها نگران هستند که دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آتی (آبان) پیروز نشود، از این جهت، تلاش دارند این طرح اشغالی خود را قبل از ماه سپتامبر (شهریور) اجرایی کنند

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها