رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503714

اگر میخواهیم کسب‌وکارها تعطیل نشود، از ماسک استفاده کنیم

ساعت24- یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر میزان بالای تلفات ادامه یابد، احتمال قرنطینه مجدد و تعطیلی کسب و کارها وجود دارد؛ بنابراین اگر می‌خواهیم کسب و کارها تعطیل نشود باید از ماسک استفاده کنیم.

شفیعی‌ها
محمدحسین شفیعی‌ها با غیرقابل انکار دانستن خطرات بیماری کرونا، اظهار کرد: متخصصان و پزشکان اعتقاد دارند که استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شست و شوی مرتب دست ها حداقل مراقبت هایی است که باید برای مقابله با این بیماری انجام شود.

وی ادامه داد: بعد از برداشته شدن محدودیت‌های قبلی و با وجود هشدارهای مبنی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، متاسفانه رعایت لازم انجام نشد و امروز آثار آن را در تلفات بالای بیماری مشاهده می کنیم. اکنون بر استفاده از ماسک توصیه زیادی می شود. استفاده از ماسک هم عقلانی و هم شرعی است؛ زیرا به سلامت فرد و جامعه کمک می کند. بهترین الگو در این زمینه هم رهبری است که جلسات حضوری خود را ماه‌هاست که تعطیل کرده و جلسات را به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می کنند و بر استفاده از ماسک در اجتماعات تاکید دارند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: تا زمانی که داروی کرونا کشف نشود، این بیماری همراه مردم است. از طرفی نمی‌توان کسب و کارها را هم طولانی مدت تعطیل کرد؛ زیرا به تامین معیشت مردم صدمه می خورد بنابراین بهترین راه، رعایت دستورالعمل های بهداشتی است. زیرا اگر میزان بالای تلفات ادامه یابد، احتمال قرنطینه مجدد و تعطیلی کسب و کارها وجود دارد.

شفیعی‌ها تاکید کرد: بنابراین اگر می خواهیم کسب و کارها تعطیل نشود، باید از ماسک استفاده کنیم. شاید ماسک زدن مقداری سخت باشد اما ماسک تهدید بیماری کرونا را کاهش می دهد؛ بنابراین باید سختی مختصر را تحمل کنیم تا به بیماری مهلکی دچار نشویم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها