رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503715

آصفری: مردم در مبارزه با کرونا همکاری کنند

ساعت24- نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید خودشان در امر مبارزه با این ویروس به کمک و همراهی کادر درمان کشور بیایند و رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از دستکش و ماسک را رعایت کنند تا وارد مرحله بحرانی شیوع این بیماری نشویم.

آصفری
محمدحسن آصفری با اشاره به روند افزایشی ابتلای افراد به ویروس کرونا در کشور درباره راهکارهای مبارزه با ویروس گفت: مبارزه با این ویروس و جلوگیری از نفوذ و شیوع بیشتر آن در میان مردم نیازمند همکاری و همگرایی همه مسئولان است.

وی افزود: دولت نیز در این زمینه باید تمامی تلاش خود را جهت فراهم‌آوردن امکانات لازم برای کنترل این بیماری و جلوگیری از ابتلای بیشتر انجام دهد و بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و مراکز درمانی را تجهیز کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید تمهیداتی در نظر گیرد تا داشتن ماسک و دستکش که از جمله ابتدایی‌ترین وسایل پیشگیری از انتقال این ویروس هستند برای همه مردم آسان و ارزان باشد.

آصفری ادامه داد: ما الان چندین ماه است که با این ویروس مقابله و مبارزه می‌کنیم و از رفتار کرونا در قبال بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی آگاهیم. پس کاری نکنیم که تمام تلاش‌های کادر پزشکی کشور، مسئولان مربوطه و نهادهای نظامی ما برای مبارزه با این ویروس در نیمه‌راه با دشواری مواجه شود.

وی در پایان تاکید کرد: مردم باید خودشان نیز در امر مبارزه با این ویروس به کمک و همراهی کادر درمان کشور بیایند و مواردی مانند رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از دستکش و ماسک را رعایت کنند تا وارد مرحله بحرانی شیوع این بیماری نشویم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها