رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503919

بازداشت دزدی که گاوصندوق را به دوش گرفته‌بود و میبرد

ساعت 24-سرکلانتر هفتم پایتخت از بازداشت سارق مغازه‌های بازار و کشف ۱۵ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهم هنگام سرقت شناسایی و بازداشت شد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: ساعت ۱۵ دقیقه بامداد روز گذشته بیست و یکم تیر ماه ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار هنگام گشت زنی در محدوده خیابان خیام، با توقف یک دستگاه خودری وانت در جلو مغازه مواجه شدند و پس از مدتی مراقبت مشاهده کردند مردی حدودا ۴۰ ساله در حالی که یک دستگاه گاو صندوق را حمل می‌کرد از داخل مغازه‌ای خارج شد.

وی با بیان اینکه این مرد به محض مشاهده ماموران کلانتری با رها کردن گاو صندوق از محل گریخت، گفت: ماموران کلانتری بلافاصله به تعقیب این مرد پرداختند و موفق شدند پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز وی را دستگیر کنند.

سرکلانتر هفتم گفت: با دستگیری متهم و انتقال وی به درب مغازه مشخص شد که متهم با تخریب قفل مغازه علاوه بر سرقت گاو صندوق تعدادی از اموال مغازه شامل: ۹۹ جفت دستکش ورزشی، ۱۱ عدد شلوار، ۱۸۸ عدد تی شرت را سرقت و به داخل خودروی وانت انتقال داده است.

وی تصریح کرد: متهم به همراه اموال کشف شده به کلانتری انتقال و با دعوت مالک مغازه اموال سرقتی طی صورتجلسه‌ای به وی تحویل داده شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه متهم به ۱۵ فقره سرقت از مغازه‌های بازار و اطراف بازار اعتراف کرده است، ادامه داد:

متهم اظهار داشت اموال سرقتی را به افراد عبوری فروخته است.
سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها