رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503985

سازمان جهانی بهداشت از رکورد جدید مبتلایان کرونا در سطح جهانی خبر داد

ساعت 24 -با ثبت ۲۳۰ هزار مورد گزارش ابتلا به ویروس کرونا سازمان بهداشت جهانی روز دوشنبه از رکورد دیگری در مورد افزایش تعداد موارد تائید شده بیماری کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته خبر می‌دهد.

style="text-align:justify">به نوشته روزنامه گاردین، رکود ۲۳۰ هزار مورد تایید شده در روز دوشنبه در حالی اعلام می‌شود که پیش از این بیشترین سطح موارد روزانه تایید شده به بیماری کووید ۱۹ با ۲۲۸ هزار مورد در روز جمعه گذشته توسط سازمان جهانی بهداشت به ثبت رسیده بود.

براساس گزارش سازمان جهانی بهداشت، بیشترین افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا مربوط به آمریکا، برزیل، هند و آفریقای جنوبی بوده است.

براساس اطلاعات دانشگاه جان هاپکینز که از داده‌های رسمی دولت‌ها تهیه شده است، تا کنون نزدیک به ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار مورد ابتلا به کرونا در سراسر جهان تا اوایل روز دوشنبه به ثبت رسیده است، شمار مرگ ومیر جهانی نیز۵۶۸ هزار و ۲۹۶ نفر گزارش شده است.

به نوشته گاردین، البته شمار حقیقی و میزان مرگ و میر جهانی ابتلا به ویروس کرونا به دلیل تأخیر در گزارش، متفاوت بودن تعاریف و میزان آزمایش و وجود گزارش‌های مشکوک بیشتر از این آمار خواهد بود.

آژانس بهداشت سازمان ملل متحد روز یکشنبه اعلام کرد که ایالات متحده با ثبت ۶۶ هزار مورد ثبت شده روزانه دوباره در صدر لیست کشورهای بیشترین موارد ابتلا به ویروس کرونا قرار گرفته است.

ایالت فلوریدا آمریکا با ثبت ۱۵ هزار مورد جدید دارای وخیم‌ترین اوضاع کرونایی در میان ایالت‌های آمریکا به حساب می‌آید.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها