رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 504142

انفجار مین در «درعا» سوریه؛ دو کودک کشته شدند

ساعت24-انفجار یک مین به جا مانده از زمان اشغال مناطقی از استان «درعا» در جنوب سوریه، دو کودک را کشت و دو غیرنظامی دیگر را زخمی کرد.

انفجار مین به جا مانده از تروریست‌ها در شهر «شیخ مسکین» در شمال استان درعا کشته شدن دو کودک و زخمی شدن دو غیرنظامی دیگر را رقم زد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) یک مین کاشته به جا مانده از گروه های تروریستی امروز در شهر شیخ مسکین در شمال درعا منفجر شد و شهادت دو کودک و زخمی شدن دو نفر دیگر را به همراه داشت.

در همین حال «بسام الحریری» مدیر روابط روابط عمومی بیمارستان دولتی درعا ضمن تایید اینکه دو غیرنظامی مجروح و اجساد دو کودک کشته به بیمارستان تحویل داده شده است، گفت که احتمالا تعداد زخمی‌ها که هنوز در محل انفجار هستند، بیش‌تر از این باشد.

گروه‌های تروریستی از زمان حمله به سوریه در سال ۲۰۱۱ در همه مناطق تحت اشغال خود اقدام به کاشتن مواد منفجره و مین در ساختمان‌های مسکونی، جاده‌ها، اماکن عمومی، وسایل نقلیه و حتی اسباب بازی‌های کودکان کردند و با وجود شکست داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در درعا و پاکسازی بسیاری از این مناطق، هنوز مین‌های کشف نشده موجب کشته و زخمی شدن شهروندان و وارد آمدن خسارت به اموال عمومی و خصوصی می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها