رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 505963

افت حمایت از مدیریت شیوع کرونا توسط ترامپ رکورد جدیدی زد

ساعت۲۴-بر اساس نظرسنجی که انجام شده تنها 32 درصد از آمریکایی‌ها از نحوه مدیریت مقابله دولت این کشور با شیوع ویروس کرونا حمایت کرده‌اند که رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.

style="text-align:justify">بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید، میزان افت حمایت از نحوه مدیریت شیوع ویروس کرونا توسط «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به رکورد جدیدی رسیده است.

بر اساس نتایج نظرسنجی که توسط آسوشیتدپرس و مرکز نورک برای تحقیقات امور عمومی انجام شده، فقط 32 درصد از آمریکایی‌ها اعلام کردند که از نحوه واکنش رئیس جمهور به شیوع ویروس کرونا حمایت می‌کنند که 12 درصد کمتر از نظرسنجی مشابه انجام شده در ماه مارس است.

ترامپ نحوه مدیریت اقتصادی کشور را نقطه درخشان کارنامه دوران ریاست جمهوری خود می‌داند اما نظرسنجی انجام شده نشان می‌دهد که حمایت آمریکایی‌ها از نحوه مدیریت اقتصادی ترامپ نیز با افت مواجه شده است

در این نظرسنجی تنها 48 درصد از شرکت کنندگان گفتند که موافق نحوه مدیریت اقتصادی ترامپ در دوران همه‌گیری کرونا بودند این در حالی است که این آمار در ماه مارس 56 درصد بوده است.

این نظرسنجی میان 1057 نفر و از تاریخ 16 تا 20 جولای (26 تیر تا 30 تیر) برگزار شد و درصد خطای 4.3 درصدی برای آن در نظر گرفته شده است.

همزمان با هشدارهای مکرر مسئولان درمانی مختلف در آمریکا درباره افزایش سریع شمار مبتلایان به ویروس «کووید۱۹» در این کشور، شمار ابتلای روزانه در ایالات متحده همچنان رو به افزایش است.

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع، ۶۷۴۱۳ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز ۹۰۸ آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها