رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 506029

پاسخ معنادار بذرپاش به منتقدان سوابقش: قسم میخورم کوتاه نخواهم آمد/کلکسیونی از حرف‌ها به من زده شد /در این جایگاه با کسی شوخی ندارم

ساعت24-مراسم تودیع و معارفه رییس کل و دادستان دیوان محاسبات آغاز شد.

آیین تکریم و معارفه رییس کل و دادستان دیوان محاسبات کشور دقایقی پیش با حضور رییس مجلس در محل دیوان محاسبات برگزار شد. نمایندگان مجلس در جلسه علنی روز چهارشنبه(یکم مرداد) مهرداد بذرپاش را به عنوان رییس و علی کامیار را به عنوان دادستان دیوان محاسبات انتخاب کردند.

پاسداری از بیت المال ماموریت اصلی دیوان محاسبات است

همچنین بنابر گزارش ایسنا، مهرداد بذرپاش در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل و دادستان دیوان محاسبات کشور که صبح امروز دوشنبه برگزار شد، با اشاره به برخی حواشی ایجاد شده در روزهای اخیر در مورد سوابق خود گفت: کلکسیونی از حرف ها زده شد. بعضی دلسوز بودند و برخی احتمالا نگران شدند. من از همه آنها گذشتم و به خون پدر شهیدم قسم یاد می کنم و با خدای خود عهد می بندم که ایستاده ام و ذره ای از حقوق مردم و بیت المال کوتاه نمی آیم و اجازه نمی دهم به کسی به اسم عدالت خواهی ظلم شود.

وی افزود: با ما کار سیاسی کردند، ولی من در اینجا کار سیاسی نخواهم کرد، ولی نظارت دقیق بر مبنای قانون و سختگیرانه را پیش می گیرم زیرا پای بیت المال در میان است و شوخی ندارم و پاسداری از بیت المال هم ماموریت اصلی دیوان است که باید در سخت ترین شرایط آن را رعایت کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها