رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 506646

اشمایکل: دخئا سال ها گلر شماره یک یونایتد خواهد بود

ساعت24-دروازه‌بان سابق منچستریونایتد به حمایت از داوید دخئا پرداخت.

به نقل از تایمز، داوید دخئا دروازه‌بان منچستریونایتد هر چند فصلی دشوار برای این تیم داشت و بارها نیز به خاطر گلهای بدی که دریافت کرد مورد انتقاد قرار گرفت و حتی تهدید به نیمکت نشین بودن شد، پایان خوبی در این فصل داشت و توانست دروازه خودی را در هفته پایانی برابر لسترسیتی بسته نگه دارد.

پیتر اشمایکل دروازه‌بان دانمارکی سابق منچستریونایتد درباره وضعیت داوید دخئا دروازه‌بان شیاطین سرخ گفت: به نظرم درباره داوید دخئا کمی بی عدالتی صورت گرفته است. او دروازه‌بان بسیار بزرگی است و واکنش های بسیار خوبی از خود طی این سال ها بروز داده است. اینکه او در یکی دو فصل اخیر اشتباه هایی مرتکب شده است به خاطر تغییر سیستمی است که اوله گنار سولسشایر در یونایتد ایجاد کرده. شما تا زمانی که اشتباه نکنید چیزی را یاد نمی گیرید و برای دخئا نیز همینطور خواهد بود.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت : منچستریونایتد توانست در رده سوم لیگ برتر انگلیس قرار گیرد و الان در لیگ اروپا هم حضور دارد. باید ببینیم روند تیم چه خواهد بود. من فکر می کنم داوید دخئا سال ها دروازه‌بان شماره یک منچستریونایتد خواهد بود.

داوید دخئا در این فصل ۱۳ بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه خودی شد ولی جایزه دستکش طلایی به ادرسون دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی رسید که با ۱۶ بار بسته مگه داشتن دروازه، صاحب دستکش طلایی شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها