رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 506655

برانکو دیوانه نیست که به ایران برگردد

ساعت24-ناصر محمدخانی پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید: مدیران پرسپولیس جای اینکه برانکو، کالدرون و دستیاران آنها را به ایران بیاورند، فکر این باشند که بدهی های باشگاه و پول بازیکنان را بدهند.

خبر دعوت برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون به جشن پوکر قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ایران بازتاب فراوانی داشته.

ناصر محمدخانی پیشکسوت پرسپولیس هم در گفت‌وگو با خبرگزاری «فارس» به این دعوت واکنش نشان داد و گفت: «مانده‌ام این چه کاری است که باشگاه می‌خواهد انجام بدهد؟ مدیران پرسپولیس جای اینکه برانکو، کالدرون و دستیاران آنها را به ایران بیاورند و هزینه بلیت هواپیما، ویزا، هتل و ... را بدهند، فکر این باشند که بدهی های باشگاه و پول بازیکنان را بدهند.»

محمدخانی درباره واکنش منفی یحیی گل‌محمدی به دعوت از مربیان سابق هم اظهار داشت: «معلوم است یحیی ناراحت می شود زیرا اعتقاد دارد جای هزینه اضافی برای دعوت آنها به جشن، باید پول بازیکنان و البته طلب برانکو و کالدرون را داد. نباید با این هزینه ها به باشگاه خرج اضافی تحمیل کرد. »

مربی پیشین پرسپولیس درباره دعوت برانکو هم گفت: «بعید می‌دانم برانکو به ایران بیاید زیرا با خودش می‌گوید اگر به تهران بروم مدیران پرسپولیس می‌خواهند مرا در رودربایستی قرار بدهند و از من بخواهند نصف طلبم را ببخشم. وی دیوانه نیست که چنین کاری انجام بدهد. برانکو با پرسپولیس دعوا دارد و الان پیش خودش می‌گوید پرسپولیسی‌ها که هستند که در این وضعیت مرا به جشن دعوت می‌ کنند؟

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها