رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507030

فشار صدرنشینی از یوونتوس تا مس رفسنجان

ساعت 24-محمد ربیعی می‌گوید که فشار روانی روی تیم صدرنشین بیش از تیم های سوم و چهارم است.

تیم مس رفسنجان به عنوان صدرنشین لیگ یک موفق به کسب پیروزی مهم در برابر فجرسپاسی شد تا صعود خود را تا حد زیادی قطعی کند. وقتی با محمد ربیعی برای صحبت در خصوص صعود این تیم به لیگ آزادگان تماس گرفتیم، او گفت: صعود ما ۹۹.۹ درصد قطعی شده اما هنوز به طور کامل انجام نشده است.

سرمربی مس رفسنجان درباره بازی دیروز با فجرسپاسی گفت: من به آقای مهابادی و مجموعه باشگاه فجر تبریک می‌گویم که بسیار فوتبال خوبی ارائه کردند و در نیمه اول هم من این تیم را تیم خوبی دیدم. در ابتدای نیمه دوم خیلی فشار آوردند، در نیمه اول البته عقب نشینی کردند. در نیمه اول ما یک ضربه به تیرک زدیم و دو تک به تک داشتیم اما در نیمه دوم با نغییراتی که داشتیم ورق را برگرداندیم و تا انتها حفظش کنیم. فوتبال ایران به بازی خوب و پاک دیروز ارائه می‌کند.

ربیعی درخصوص احتمال صعود مس رفسنجان عنوان کرد: به بچه ها هم اعلام کردیم و به احتمال بالا این صعود اتفاق افتاده مگر این که اتفاقات نادر رخ دهد، اتفاقاتی که اغلب رخ نمی‌دهند، مگر این که اتفاقات دیگری رقم بخورد. اما با نزن که فصل طولانی و مستهلک شده، تلاش میکنیم این دو بازی را هم با موفقیت بگذرانیم تا مردم شریف رفسنجان جشن صعود بگیریم.

او درباره فشار صعود و صدرنشینی در هفته های متوالی گفت: این نه در تیم های ما، بلکه حتی در اروپا هم می‌بینید؛ روی یوونتوس و گل گهر چطور بود؟ پیارسال تیم مسجدسلیمان در همین مقطع وارد چه افتی شد؟ ما تلاش کردیم بچه ها را از نظر آرامش و تمرکز به این حد برسانیم. به آقای گل محمدی هم تبریک میگویم که این فشار را روی پرسپولیس هم مدیریت کرده است. شما سوم چهارم باشید خیلی آسوده تر هستید تا این که اول باشید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها