رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507563

مجلس و بررسی تامین کالاهای اساسی و مشکلات فولاد

ساعت 24 -کمیسیون‌های مجلس در هفته آتی ضمن بررسی سوابق و برنامه‌های گزینه پیشنهادی دولتب رای وزارت صمت، تامین کالاهای اساسی و مشکلات حوزه فولاد و اشتغال را در دستور کار خود دارند.

دستور جلسات هفتگی کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته آتی از یکشنبه لغایت چهارشنبه (19 تا 22مرداد) اعلام شد.حضور حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه روز یکشنبه کمیسیون آموزش جهت پاسخگویی به سؤالات 8 نماینده و حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در روز سه‌شنبه از مهم‌ترین دستور کارهای این کمیسیون است.یکشنبه هفته آینده کمیسیون اجتماعی میزبان محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی است تا این عضو هیأت دولت به سؤالات دو نماینده پاسخ دهد. 19 به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مرداد گزینه پیشنهادی وزارت صمت به کمیسیون اقتصادی آمده و گزارشی از آخرین وضعیت بازرگانی داخلی و خارجی و برنامه‌های پیشنهادی خود را به اعضای این کمیسیون ارائه دهد. روز اینکه روز سه‌شنبه محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیأت رئیسه اتاق تعاون ایران به این کمیسیون می‌روند.سه‌شنبه هفته آتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی استماع چند گزارش را در دستور کارش دارد که می‌توان به گزارش کارگروه مرز، کارگروه روابط خارجی و کارگروه امنیت اشاره کرد که تأثیرات وضعیت بازارچه‌های مرزی و مشکلات احتمالی مرزهای مجاز زمینی و دریایی و روابط اقتصادی ایران و کشورهای همسایه نظیر عراق، سوریه و افغانستان و اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا علیه کشورمان را بررسی خواهند کرد. همچنین وضعیت بورس در آینده و تهدیدات احتمالی آن با حضور مدیرعامل سازمان بورس و اوراق بهادار بررسی خواهد شد.

یکشنبه هفته آتی هم مدرس خیابانی گزینه پیشنهادی وزارت صمت به کمیسیون صنایع آمده و برنامه‌های خود را برای اعضای این کمیسیون تشریح خواهد کرد. ضمن اینکه سه‌شنبه وزیر نفت و معاونینش گزارشی را از عملکرد کاری این وزارتخانه به نمایندگان می دهد. همچنین مشکلات حوزه فولاد با حضور انجمن تولیدکنندگان فولاد و نورد بررسی خواهد شد. ضمن اینکه کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی هم در همین روز گزارشی را به اعضای کمیسیون می‌دهد.کمیسیون عمران در 21 مرداد میزبان نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه است تا درباره آخرین وضعیت تخصیص بودجه پروژه‌های عمرانی گزارشی را به اعضای این کمیسیون بدهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها