رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507660

خاطره مهران رجبی از روزی که ماه‌چهره خلیلی را نشناخت

ساعت 24-بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری ماه‌چهره خلیلی،‌ گفت: «او شخصیتی بدون حاشیه‌ و بسیار متین بود.»

به گزارش ایرنا، مهران رجبی که سابقۀ همکاری و بازی مشترک با ماه‌چهره خلیلی (بازیگر تازه درگذشتۀ سینما و تلویزیون) را داشته است، گفت: «زنده یاد خلیلی سر صحنه کاری به کار کسی نداشت و غیبت کسی را نمی‌کرد. ایشان واقعاً آدم خوب، بدون حاشیه و متین بودند.»

وی ادامه داد: «مولانا می‌گوید: غیرت حق بود و با حق چاره نیست ** کو دلی کز حکم حق صد پاره نیست‌؛ گاهی می‌بینید که مرگ سراغ آدم‌هایی می‌آید که فکرش را نمی‌کنیم اما بنابر به عقیده‌ای که دارم، زندگی ادامه دارد و زندگی جاوید هست ولی آنچه بشر مانده در زمین را آزار می‌دهد غم فراق است؛ به‌خصوص برای پدر و مادر و نزدیکان ایشان و این درد برای همه هست و از آن دست اتفاقاتی است که خدا باید صبر آن را بدهد.»

رجبی تاکید کرد: «خدایی نکرده تا کسی دچار چنین مصیبتی نشود، معنی صبر را متوجه نمی‌شود.»

این بازیگر افزود: «زمانی که بر سر سریال «گذر از رنج‌ها» بودیم، در منطقه دیلمان هتل نبود، بنابراین بازیگران و عوامل؛ خانه‌های مردم را اجاره می‌کردند. خانه‌ای دوطبقه بود که طبقه پایین تحت اجاره من بود که سه چهار ماه آنجا بودم. روز اولی که به آن خانه رفتم، (ظاهراً خانم خلیلی و خانم معتضدی دو سه روز قبل آنجا بودند و در طبقه بالا ساکن شده بودند و من نمی‌دانستم) دیدم فشار آب کم است؛ بیرون آمدم که به صاحب‌خانه این موضوع را بگویم؛ خانم خلیلی روی پله‌ها نشسته بود و من نشناختم و پس از سلام، پرسیدم: چرا فشار آب اینجا کم است؟ ایشان لبخندی زد و گفت: «بله فشار آب همین‌جوری است، می‌خواهید بخواهید و نمی‌خواهید، نخواهید.»

رجبی ادامه داد: «گفتم این‌طور که نمی‌شود و شما وقتی خانه را اجاره داده‌اید، در قبال این موارد مسئول هستید؛ گفت: آقای رجبی شما فکر می‌کنید چون معروف هستید، همه‌جا فشار آب باید زیاد باشد؟ ناراحت شدم و به خانه رفتم؛ یعنی کاملاً من را سرکار گذاشته بودند و من فکر می‌کردم که ایشان صاحب‌خانه هستند و بعد دیدم که در زدند و گفتند: واقعاً من را نشناختید؟ گفتم: نه و گفت: من ماه‌چهره خلیلی هستم و من عذرخواهی کردم.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها