رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 508408

عمان از توافق رژیم صهیونیستی و امارات حمایت کرد

ساعت24-وزارت‌خارجه عمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور تصمیم امارات درباره برقراری روابط با تل‌آویو را تایید می‌کند.

سخنگویی رسمی در وزارت‌خارجه عمان، امروز (جمعه)، اقدام امارات در برقراری روابط با رژیم صهیونیستی را تأیید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عمان، سخنگوی رسمی وزارت‌خارجه این کشور ضمن تأیید اقدام امارات، ابراز امیدواری کرد «این تصمیم در برقراری صلح فراگیر، عادلانه و دائم در خاورمیانه نقش داشته باشد و در راستای خدمت به آرمان‌های مردم منطقه در خصوص پایداری پایه‌های امنیت و ثبات در منطقه باشد و زمینه‌ پیشرفت و شکوفایی را برای همه فراهم کند».

شامگاه روز گذشته، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد تل‌آویو و امارات به توافقی برای «عادی‌سازی کامل روابط» دست پیدا کرده‌اند.

پیش از عمان، وزارت خارجه بحرین، حصول توافق یادشده را به امارات تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که این گام بتواند راه را برای «تحقق صلح و ثبات در منطقه» باز کند. منبعی امنیتی به کانال یازده رژیم صهیونیستی در این خصوص گزارش داد که بعد از امارات، بحرین دومین کشوری خواهد بود که روابط خود را با تل آویو عادی‌سازی خواهد کرد.

روزنامه القدس العربی نیز به نقل از منابع آگاه خود نیز نوشت که علاوه بر بحرین، عمان و سودان نیز به جرگه امارات ملحق خواهند شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها