رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 508421

معاون وزیر راه: واریز نشدن وجه اولیه به معنای انصراف از طرح اقدام ملی مسکن است

ساعت24-معاون وزیر راه گفت: کسانی که در مهلت تعیین شده نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه اقدام نکنند جزو انصراف دهندگان و حذفی‌های طرح اقدام ملی مسکن به شمار می‌روند.

به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده در خصوص طرح اقدام ملی مسکن با اعلام اینکه عمده افتتاح‌های طرح در سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود، اظهار داشت: برخی افتتاح‌های طرح اقدام ملی مسکن در هفته دولت سال آینده انجام خواهد شد.

به گفته وی، افتتاح برخی واحدهای باقی مانده مسکن مهر که در حدود ۳۸ هزار واحد است و همچنین طرح اقدام ملی مسکن بخشی از برنامه‌های هفته دولت در بخش مسکن است.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، گفت: تعیین تکلیف ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن در استان‌ها انجام شده است و افرادی که فرم «ج» آن‌ها قرمز بوده و مالکیت آن‌ها محرز نشده است، به چرخه اقدام ملی مسکن باز می‌گردند.

وی تصریح کرد: تا پایان شهریور، تکلیف تمام ثبت نام شدگان طرح اقدام ملی مسکن مشخص می‌شود و افرادی که واجد شرایط واقعی هستند در این طرح باقی می‌مانند و رد صلاحیت شده‌ها در صورتی که نتوانند مدارک مستدلی ارائه کنند از این گردونه خارج خواهند شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: افرادی که با دریافت پیامک، تأیید شرایط نهایی شده و وجوه اعلام شده به بانک برای افتتاح حساب اقدام ملی را واریز کنند در پروژه باقی می‌مانند و کسانی که در مهلت تعیین شده نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه نیز اقدام نکنند جزو حذف شدگان طرح اقدام ملی مسکن به شمار خواهند رفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها